    From: "J.S" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 6288 i E65....
    Date: Sat, 13 Jun 2009 17:22:22 +0200

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h10bhm$1n5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > stary to jest problem twoich indywidualnych potrzeb i braku umiejetności
    > obsługi telefonu, po pierwsze skoro ci nie odpowiada to nie znaczy że jest
    > do du... po drugie telefonz symbianem wymaga troche więcej umiejetności w
    > ramach obslugi za co daje wieksze możliwości ...

    No chyba Cię porypało skoro brak w telefonie jednej z podstawowych funkcji
    nazywasz brakiem umiejętności jego obsługi...

    > przecież to ty korzystasz z telefonu ktpory jest dla ciebie za trudny
    > ..... napisałem kup pierwszą z brzegu nokię za 120 zeta i ona spełni twe
    > wysokie wymagania - wielkie litery, autoblokadę etc
    Napisałem że wcześniej używałem Nokii 6288 i nie wiedzieć czemu miała i
    wybór sposobu wyświetlania kontaktów, i wybór czcionki, i budzik cykliczny i
    autoblokadę klawiatury...
    i jeśli jeszcze raz przeczytasz /tym razem uważniej/ mojego posta to
    zajarzysz że pytałem dlaczego telefon uznawany za bardziej zaawansowany jest
    pozbawiony tych podstawowych funkcji... pewnie model który polecasz za 120
    też ich nie ma ale tu akurat mnie to nie dziwi....