  • 1. Data: 2010-08-14 13:16:30
    Temat: Nokia 6150 bez baterii
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Witam.

    Mam starą nokię 6150 z zabitą baterią, po podłączeniu ładowarki telefon
    nie reaguje.

    Pożyczyłem inną baterię od znajomego, na której telefon działa i
    ładowarka ładuje baterię.

    Czy da się jakoś "stacjonarnie" uruchomić tą nokię bez baterii,
    oczywiście mam starą transformatorową ładowarkę Nokii.

    Pozdr.
    Skorupa

  • 2. Data: 2010-08-14 19:52:28
    Temat: Re: Nokia 6150 bez baterii
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:i4655f$nr$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam starą nokię 6150 z zabitą baterią, po podłączeniu ładowarki telefon
    > nie reaguje.

    A moze jak juz podlaczysz ladowarke to zostaw ja na chwile?
    Jak aku jest na 'zero' to moze chwile potrwac zanim pojawi sie wskaznik
    ladowania...

    wk

  • 3. Data: 2010-08-15 07:32:46
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-08-14 21:52, wk pisze:
> [...]
    >
    > A moze jak juz podlaczysz ladowarke to zostaw ja na chwile?
    > Jak aku jest na 'zero' to moze chwile potrwac zanim pojawi sie wskaznik

    Absolutnie zero reakcji, nawet po ok 30 minutach ;/

    Pozdr.
    Skorupa

  • 4. Data: 2010-08-15 07:44:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 09:32:46 +0200, Skorupa napisał(a):

    > Absolutnie zero reakcji, nawet po ok 30 minutach ;/

    zostaw na trochę dłużej, jak nie pomoże, to kup inną baterię - zamienniki
    powinny grosze kosztować.

    "narazie wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-08-15 19:15:49
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-08-15 09:44, Waldek Godel pisze:

    > zostaw na trochę dłużej, jak nie pomoże, to kup inną baterię - zamienniki
    > powinny grosze kosztować.

    tak też zrobiłem, nowa bateria jest już w drodze ;)

    Pozdr.
    Skorupa