  • 1. Data: 2009-06-19 18:50:03
    Temat: Nokia 5800 a Samsung Avila....
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Jak oceniacie te obydwa telefony? Ja używam Nokii od 2 dni a dzisiaj
    dostałem tego Samsunga i muszę przyznać że w moich oczach Samsung ma
    bardziej przejrzyste i intuicyjne menu, dużo lepszy wyświetlacz /mam na
    myśli że w Nokii w słoneczny dzień bardzo źle widać/ jakość zdjęć chyba też
    lepsza w Samsungu.... trochę mnie to dziwi bo cenowo to przepaść między tymi
    modelami.....

  • 2. Data: 2009-06-19 19:09:58
    Temat: Re: Nokia 5800 a Samsung Avila....
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Jak oceniacie te obydwa telefony? Ja używam Nokii od 2 dni a dzisiaj
    > dostałem tego Samsunga i muszę przyznać że w moich oczach Samsung ma
    > bardziej przejrzyste i intuicyjne menu, dużo lepszy wyświetlacz /mam na

    Krotko: Nokia
    wolne, cegła, wolne, na reklamach wyglada zupelnie inaczej

    Samsung:
    masowa, ubogi, zgrabny, bardziej intuicyjny, szybszy

    Klasowo: NOKIA dwie polki wyzej ae gdyb nie klasy cenowe i pare bajerow
    Samsung po kontkacie 3-5 minutowym wygrywa.

    NOKIA juz dawno sie zgubila a 5800 to kolejny krok w tyl w porownaniu z
    OMNIA, AVILA itp.

  • 3. Data: 2009-06-19 19:31:19
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Samsung po kontkacie 3-5 minutowym wygrywa.
    >
    > NOKIA juz dawno sie zgubila a 5800 to kolejny krok w tyl w porownaniu z

    No więc właśnie: wystarczyło mi owe 3-5 minut zapoznania z Samsungiem żeby
    mnie przekonał.... a dotąd zawsze miałem telefony marki Nokia.... pewnie nie
    ma kilku bajerów co Nokia ale chcąc zadzwonić po prostu dzwonię zamiast
    zastanawiać się nad Nokią :)

  • 4. Data: 2009-06-19 20:16:42
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    J.S pisze:
> [...]
    > ma kilku bajerów co Nokia ale chcąc zadzwonić po prostu dzwonię zamiast

    jedyna istotna roznica na korzysc Nokii to fakt ze tam obok javy
    dzialaja tam symbianowe aplikacje, a w samsungu tylko na jave jestesmy
    skazani. Chyba ze sie myle...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-06-19 20:23:30
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:16:42 +0200, KuFeL napisał(a):

    > jedyna istotna roznica na korzysc Nokii to fakt ze tam obok javy
    > dzialaja tam symbianowe aplikacje, a w samsungu tylko na jave jestesmy
    > skazani. Chyba ze sie myle...

    Nie mylisz się. Bo 5800 jest _rzeczywiście_ co najmniej dwie klasy wyżej od
    Avili czy LG Cookie.
    Odpowiednikiem 5800 (głównie ze względu na identyczny system) byłby tu
    Samsung i8910 (Omnia HD). Ale ten z kolei całkowicie deklasuje Nokię jeśli
    chodzi o funkcjonalność.

    Zresztą Samsung ma ostatnio wyraźnie dobrą rękę do - jakby nie było
    Nokiowego przecież Symbiana. Zarówno INNOV8 jak i OmniaHD radzą sobie z nim
    o niebo lepiej niż oryginalne Nokie. Dziwne ale prawdziwe.
    --
    igor

  • 6. Data: 2009-06-19 21:00:39
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    igoR szczurka pisze:

> [...]
    > Nokiowego przecież Symbiana. Zarówno INNOV8 jak i OmniaHD radzą sobie z nim
    > o niebo lepiej niż oryginalne Nokie. Dziwne ale prawdziwe.
    jesli chodzi o omnie, to zasadzam sie na pro ktore bylo niedawno
    zaprezentowane. a trzymam sie WM bo jestem zadowolonym uzytkownikiem AM...

    Pzdr,
    KuFeL

  • 7. Data: 2009-06-19 21:10:41
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    KuFeL pisze:

    > jesli chodzi o omnie, to zasadzam sie na pro ktore bylo niedawno
    > zaprezentowane. a trzymam sie WM bo jestem zadowolonym uzytkownikiem AM...
    >
    > Pzdr,
    > KuFeL
    żeby ta Automapa wreszcie była na iPhona i Androida... :)
    ToMasz

  • 8. Data: 2009-06-19 21:31:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "J.S" news:h1gp6f$ovc$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    nie
    > ma kilku bajerów co Nokia ale chcąc zadzwonić po prostu dzwonię zamiast

    Może pytanie troszeczkę odstające od głównego nurtu rozmowy:
    1. Jak z jakością połączeń (IMHO samsung na tle nokii wypada cieniutko)
    2. Jak z "trzymaniem" zasięgu na jego pograniczu/trudnym terenie?

  • 9. Data: 2009-06-19 21:38:23
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    ToMasz pisze:

    > żeby ta Automapa wreszcie była na iPhona i Androida... :)

    taa... gdyby... to nie mialbym takiego problemu z wyborem sluchawki, a
    potrzebuje:
    duzy ekran >3", gps, WM, prawdziwe qwerty czyli w gre wchodzi:
    htc pro2
    omniapro
    acer m900

    xperia jest za mala i malo ergonomiczna

    Pzdr,
    KuFeL

  • 10. Data: 2009-06-21 13:34:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    igoR szczurka pisze:

    > Nie mylisz się. Bo 5800 jest _rzeczywiście_ co najmniej dwie klasy wyżej od
    > Avili czy LG Cookie.

    I piec klas nizej od HTC Dream G1 ktory jest w tej samej cenie