  • Data: 2009-06-19 19:09:58
    Temat: Re: Nokia 5800 a Samsung Avila....
    Od: "looker" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak oceniacie te obydwa telefony? Ja używam Nokii od 2 dni a dzisiaj
    > dostałem tego Samsunga i muszę przyznać że w moich oczach Samsung ma
    > bardziej przejrzyste i intuicyjne menu, dużo lepszy wyświetlacz /mam na

    Krotko: Nokia
    wolne, cegła, wolne, na reklamach wyglada zupelnie inaczej

    Samsung:
    masowa, ubogi, zgrabny, bardziej intuicyjny, szybszy

    Klasowo: NOKIA dwie polki wyzej ae gdyb nie klasy cenowe i pare bajerow
    Samsung po kontkacie 3-5 minutowym wygrywa.

    NOKIA juz dawno sie zgubila a 5800 to kolejny krok w tyl w porownaniu z
    OMNIA, AVILA itp.