  • 1. Data: 2010-02-25 19:51:22
    Temat: Nokia 5530 vs. 6730
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Wybieram pomiędzy Nokią 5530 (WiFi i 2,9") oraz Nokią 6730 (GPS i
    2,2")...
    Doradzcie co będzie lepsze? Dotykowy duży ekran i WiFi, czy też klawisze i
    GPS? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-26 06:13:18
    Temat: Re: Nokia 5530 vs. 6730
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-02-2010 o 20:51:22 Adax <A...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Doradzcie co będzie lepsze? Dotykowy duży ekran i WiFi, czy też klawisze
    > i GPS? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam!

    Jeśli chodzi o dotykowca to miałem przez 3 miesiące Omnie. Wróciłem do
    klawiszy (Symbiana) i akurat padło na 6730. Jestem pod wrażeniem, małe
    toto cienkie jak wafelek, lekkie a zapiepsza w środku jak bolid (600mhz).
    Jak chcesz dotykać bierz dotykowca, jak potrzebujesz telefon do pracy i
    szybko coś robić (rozmowy, sms, terminy, notatki) i jedną ręką i szybko i
    np w trakcie wymijania ludzi na chodniku czy siedząc w aucie - bierz tą
    Nokię. Miałem wziąć E52 ale za 6730 zapłaciłem 400zł za nówkę biorąc na
    próbę i tak 3 miesiąc mam ją w łapie i nie potrafię się rozstać. W tym
    telefonie jest coś co mnie przyciąga. Z jednej strony płaski z drugiej
    gumowaty zaokrąglony. Mały niepozorny i o to chodzi. Poza tym wifi nie ma
    u mnie zastosowania (mam pakiet online) a gps chodzi w tym telefonie
    błyskawicznie, żeby coś w pobliżu znaleźć czy awaryjnie spojrzeć przy
    pieszych wędrówkach co jest za rogiem, super.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-26 10:00:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adax pisze:
> [...]
    > Doradzcie co będzie lepsze? Dotykowy duży ekran i WiFi, czy też klawisze
    > i GPS? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam!

    Mozesz tez wybrac Nokia 5230 ma GPS i duzy 3.2 calowy ekran (powinna
    kosztowac tyle co 5530 albo mniej)

  • 4. Data: 2010-02-27 12:43:20
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 26 Lut, 07:13, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > błyskawicznie, żeby coś w pobliżu znaleźć czy awaryjnie spojrzeć przy
    > pieszych wędrówkach co jest za rogiem, super.

    Całkowicie popieram.
    To również moja dewiza: żadna cegłówka, ma być skromny z wyglądu,
    mały, cienki, poręczny, szybki, z dość pojemnym akumulatorem i z
    ekranem 2,2"- max. 2,4" co wystarczy do nawigacji.
    Jak Nokia 6730.
    Pozdr. - J
    http://strony.aster.pl/janeo/GPS_Java/GPS_start.htm