  • Data: 2013-09-15 09:49:30
    Temat: Re: Nokia 3720 stary soft (wersja 8)
    Od: Tygrys <n...@w...tygrys.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-11 21:53, Tomek pisze:

    > W ilu komisach/serwisach byłeś na downgrade i jaką mają opinię? Ogólnie
    > nie widzę jakoś problemu z flashowaniem w dół tej nokii. I co rozumiesz
    > pod pojęciem "utraty telefonu"?
    Około 10.
    Wszyscy albo od razu mówią że tego nie robią, albo że z tym modelem się
    nie da. W jednym przypadku powiedzieli, że próbowali ale telefon po tej
    operacji nie wstał i więcej nie będą próbować. Jeden który się podjął
    zatrzymał się na jakimś komunikacie o niemożliwości zapisania ?danych
    potrzebnych do odtworzenia? albo jakoś tak.

    Mnie się wydaje, że aktualizacja softu to programowanie pamięci flash i
    w tym jakiejś magii nie ma. Ale też telefon nie jest mój, ma wartość
    emocjonalną i jak coś by poszło nie tak to mam przechlapane :-(