  • Data: 2009-12-01 23:05:59
    Temat: Re: Nokia 2730 klawiatura
    Od: "ciekawy" <...@...cd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w
    wiadomości news:hf41sl$kv2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    ciekawy natekścił posta hf3jpl$ht0$...@a...news.neostrada.pl:

    > Zawsze używałem telefonów z rozróżnionymi poszczególnymi klawiszami,
    > a w tym modelu widzę że wszystkie stanowią jakby całość. Jak się tego
    > używa, czy to nie jest niewygodne i nie naciska się przez przypadek
    > sąsiedniego klawisza? Telefonu nie widziałem na żywo, tylko fotki w
    > internecie

    Wczoraj "kupiłem" żonie 2700 (czyli to samo tylko bez wcmda)
    Przesiadkę z 6070 na tę całkiem przyjemną słuchawkę
    przyjęła z zadowoleniem. Mimo mniejszych klawiszy i mniejszych
    znaczków na tychże, obsługa przebiega bez zakłóceń.
    (oczywiście poza komunikacją z PC Suite).

    Ale to żona obsługuje, a ja nie mam kobiecych dłoni.
    Tobie jak się używa tej klawiatury? PC Suite nie obsługuje??
    Chyba jednak skreśle ten telefon