  • 1. Data: 2010-05-17 18:48:21
    Temat: Nokia
    Od: ALEX <k...@s...us>

    Zanim ktoś zacznie warczeć o NTG polecam przeczytać *dokładnie* dane
    tego wynalazka
    http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksz
    e/900059_netbook_nokia_booklet_3g_black.aspx

    BTW Chyba już nie będziesz narzekał Waldek na mały ekran do GPSu ;->

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 2. Data: 2010-05-17 19:14:38
    Temat: Re: Nokia
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "ALEX" tak oto nam wyjawił(a):

    > Zanim ktoś zacznie warczeć o NTG polecam przeczytać *dokładnie* dane
    > tego wynalazka
    > http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksz
    e/900059_netbook_nokia_booklet_3g_black.aspx

    NTG -> pl.comp.pecet :)

    BTW.
    IMO we wszystkim netbookach powinny być modemy 3D w standardzie, tak jak
    wifi. Zresztą GPS też (ale niekoniecznie). I może się tego doczekamy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-05-17 19:18:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 20:48:21 +0200, ALEX napisał(a):

    > BTW Chyba już nie będziesz narzekał Waldek na mały ekran do GPSu ;->

    Jeżeli masz mnie na myśli, to chyba coś pomyliłeś - ja uzywałem długi czas
    jako nawigacji Kaisera, który ma 2.8", a wcześniej Artemisa z takim samym
    ekranem. TomTom na tym sprawuje się świetnie.

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-05-17 19:26:01
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> [...]

    Chyba nie Waldek tylko Janek :)

    --
    gs

  • 5. Data: 2010-05-17 21:49:32
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 17-05-10 21:14, Piotr M pisze:

    e/900059_netbook_nokia_booklet_3g_black.aspx

    > NTG -> pl.comp.pecet :)

    Moduł 3G -> SMS, A-GPS nie łapią się na tę grupę? Ciekawostka.

    > BTW.
    > IMO we wszystkim netbookach powinny być modemy 3D w standardzie, tak jak
    > wifi. Zresztą GPS też (ale niekoniecznie). I może się tego doczekamy.

    Właśnie się doczekaliśmy :-P

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 6. Data: 2010-05-17 21:57:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 23:49:32 +0200, ALEX napisał(a):

    > Właśnie się doczekaliśmy :-P

    Co znaczy "właśnie" ???
    Są swobodnie dostępne od conajmniej 4 lat, już thinkpady t60 i x60 można
    było bez problemu zamówić z modemem 3G.
    Jeżeli chodzi stricte o netbooki, to też są od pewnego czasu swobodnie
    dostepne z modemami. To, że operatorzy ich nie zamawiają, bo chcą upychać
    swoje modemy USB to nie jest wina tego sprzętu

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-05-17 21:57:24
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 17-05-10 21:18, Waldek Godel pisze:

    > Jeżeli masz mnie na myśli, to chyba coś pomyliłeś - ja uzywałem długi czas
    > jako nawigacji Kaisera, który ma 2.8", a wcześniej Artemisa z takim samym
    > ekranem. TomTom na tym sprawuje się świetnie.

    Jeśli coś pokręciłem to zwracam honor i stawiam browara. Ale tak mi się
    przypomniały dyskusje o tym jaki ekran w smartach jest wystarczający do
    nawigacji, a jaki nie. Teraz problem z głowy -> 10,1" zdecydowanie
    wystarczy ;->

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 8. Data: 2010-05-17 22:06:13
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 17-05-10 21:26, Grzegorz S pisze:

    > Chyba nie Waldek tylko Janek :)

    No tak, iJohnek, największa gwiazda tej grupy. Tak się zastanawiałem
    czemuż to nie podnieca się kolejnym wynalazkiem iApple, iTabletem. Pmtg
    bez iJohnka to już nie ta sama grupa ;->
    BTW Nokia to wredna firma, nie zaczekali aż iSteve wymyśli i wpakuje
    moduł 3G do peceta, tylko bezczelnie sami zaczęli produkować peceta z
    modułem. Shame on you Nokia ;->

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 9. Data: 2010-05-17 22:11:21
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 17-05-10 23:57, Waldek Godel pisze:

    > Co znaczy "właśnie" ???
    > Są swobodnie dostępne od conajmniej 4 lat, już thinkpady t60 i x60 można
    > było bez problemu zamówić z modemem 3G.

    Waldek, jak nikły ułamek procenta ludzi BRoP wie o tym?

    > Jeżeli chodzi stricte o netbooki, to też są od pewnego czasu swobodnie
    > dostepne z modemami. To, że operatorzy ich nie zamawiają, bo chcą upychać
    > swoje modemy USB to nie jest wina tego sprzętu

    Vobis to nie operator i jak widać problemy operatorów ma w wiadomym
    otworze ciała.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 10. Data: 2010-05-17 22:20:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 23:57:24 +0200, ALEX napisał(a):

> [...]
    > przypomniały dyskusje o tym jaki ekran w smartach jest wystarczający do
    > nawigacji, a jaki nie. Teraz problem z głowy -> 10,1" zdecydowanie

    tylko, że w tej cenie można mieć lepszy sprzęt. Kwotę zaoszczędzoną na
    znaczku NOKIA można przeznaczyć na grafikię Nvidia ION (bo Nokia niestety
    na intelu)

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski