  • 21. Data: 2010-06-26 09:15:23
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...
    > A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?

    Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2 rozne
    swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T.

    W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150, a
    250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje.

    A jesli chodzi o wiesie to za duzo z nia roboty nie mialem - kuzynowi
    robilem i pamietam tylko ciagle problemy z brakiem ladowania i ustawieniem
    zaplonu. Nie pamietam o co dokladnie chodzilo. Z dostepnoscia czesci nie
    powinno byc problemow.

    Natomiast jesli chodzi o MZ'te to do tej pory nie moge wyjsc z zachwytu
    jesli chodzi o wymiany czesci i regulacje. Podam przyklad: zrobilem remont
    generalny, przewinalem wirnik pradnicy, wymienilem elektryczny regulator
    napiecia na elektroniczny, zalozylem nowy przerywacz. Wszystko ustawione
    zgodnie z ksiazka - gaznik w danym polozeniu srubek regulacyjnych,
    przerywacz w polowie zakresu regulacji i odpalila bez problemu i
    koniecznosci jakichkolwiek regulacji. Dowolne krecenie srubami i
    przerywaczem konczylo sie gorsza praca.

    W zadnym romecie ani wiesi nie mialem podobnej sytuacji - zawsze trzeba bylo
    cos zrobic (chociazby o 1/4 obrotu srubki w gazniku).

    Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po co
    Ci ten weteran?

    Do jazdy czy grzebania, ma sie fajnie prowadzic, czy byc ladny, masz go
    remontowac latami czy tygodniami/miesiacami, chcesz kupowac czesci w
    sklepach i allegro czy szukac po zlotach fanow i innych motobajzlach?

    IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku:
    > - demolud
    > - w miare niezawodny
    > - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę

    To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt
    wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T, a jesli 4T to
    AWO, ew. Junak.

    Milego szukania;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 22. Data: 2010-06-26 09:16:14
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

    175 to jest sprzęt dla twardzieli, wibracje silnika są niemiłosierne,
    wszystko się przenosi na kiere, zanim doprowadziłem ją do stanu
    technicznie idealnego minęły 2 sezony,
    125 jest o wiele bardziej trwałe i "miękkie"

    tak wtrącę do SR2 - jest super a SR1 jest tragicznie niewygodne,
    zrobiłem raz 10km i myślałem że mi dupa odpadnie

    pozdro
    blur
    XT350
    ETZ250
    WSK 175
    SR1
    SR2
    AWO - w drodze ;)

  • 23. Data: 2010-06-26 09:28:27
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-06-25 19:13, Ivam pisze:

    > IMHO warto jesli nie celujesz w cos naprawde starego i jesli masz
    > ograniczony budzet. Jesli masz wiecej kasy i czasu (na poszukiwanie
    > czesci) to polece jednak starsze MZ'ty, albo Jawe, ale starsza (taka jak
    > ma Falco) - IMO przepiekna maszyna.

    Stara Jawa fajna i ładna jest to fakt ale malutka, będzie wyglądał na
    niej jak na psie, wiem bo sam tak wyglądam a mam tylko 182cm wzrostu.
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 24. Data: 2010-06-26 11:37:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:
> [...]
    > CO NA PIERWSZE MOTO (starsze ode mnie) ?
    >
    > Uwagi ogólne:
    > - demolud
    > - ma być wdzięczne
    > - w miarę niezawodne
    > - wolę czterosuwy ale zweitakty też spoko w tym segmencie
    > - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę
    >
    > Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta z
    > chromami na zbiorniku, przed ETZ), może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie
    > ciągną.
    >
    > Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
    > Aha, spory jestem - 188 cm i stówka wagi.

    WLA 42. Jesli dorwiesz taki z demobilu radzieckiego to bedzie prawie
    demolud. A i czesci ogolnodostepne, nowe doskonalej jakosci a nie od
    niewidomego rzemieslnika jak do wiekszosci demoludow.
    A jak chcesz tanio to Aermacchi Harley. Nie demolud ale niedrogi i
    bardzo wdzieczny.
    Ja bym Ci generalnie polecil jakiegos starego Triumpha ale to nie ta
    liga i nie demolud.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2010-06-26 17:51:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu napisał(a):

> [...]
    > bardzo wdzieczny.
    > Ja bym Ci generalnie polecil jakiegos starego Triumpha ale to nie ta

    Ale na HC juz doczytales po co mi to ? ;)
    Jak mi sie spodoba to faktycznie jakiegos anglika bym wziął, a z HD to
    mi się Knucklehead podoba.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 26. Data: 2010-06-28 08:09:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):
    > Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.

    A ile chcesz keszu na zakup przeznaczyc? i ile Ci zostanie na dorzezbienie?

    Bo ja osobiscie bym poszedl w jangtajmera jakiegos japonskiego. Na razie
    u nas to tanie jak barszcz i idzie wyrwac fajne klasyki za znosna kase.
    Oczywiscie wymagaja pracy i tu moze byc problem z dostaniem niektorych
    czesci. Ale taki zrobiony sprzet bedzie jezdzil bezawaryjnie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2010-06-28 10:05:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A ile chcesz keszu na zakup przeznaczyc? i ile Ci zostanie na dorzezbienie?

    Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem.

    > Bo ja osobiscie bym poszedl w jangtajmera jakiegos japonskiego.

    Takiego to już mam jednego a w planie i tak jest zakup albo GL1000 albo
    CBX1000. Jednak na tę okazję musi być demolud.

    > Ale taki zrobiony sprzet bedzie jezdzil bezawaryjnie.

    Wiem, gdyby nie było wymogu demoluda to bym po prostu Bzyczkiem pojechał :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2010-06-28 10:16:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Ivam pisze:
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2
    > rozne swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T.

    Pytałem z ciekawości, ani jednym ani drugim nie jeździłem więc chciałem
    zasięgnąć opinii.

    > W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150,
    > a 250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje.

    No widzę właśnie, jak sie w TS 250 ta ramna sprawuje ? Bo podobna w ETZ
    to raczej miękka jest.

    > Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po
    > co Ci ten weteran?

    Do jazdy, ja nie lubię grzebać :)

    > IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku:
    >
    > To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt
    > wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T

    No i tego też będę chyba szukał. Dzięki za podpowiedzi.

  • 29. Data: 2010-06-28 14:03:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):
    > Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem.

    No to tylko demolud :)
    Ja osobiscie bym przywalil w SHL M11, ale trzybiegowa. Albo faktycznie
    jakies MZ.

    > Wiem, gdyby nie było wymogu demoluda to bym po prostu Bzyczkiem pojechał :)

    No to mow o co kaman?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 30. Data: 2010-06-28 14:45:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-26 08:20, Magic pisze:
    > O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS
    > 150/250 z lat 80tych. Jaskółka może lepsza ale kurde ten przód mnie
    > rozwala.

    A Ty chcesz miec stajla, czy byc jednym z wielu?

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r