  • 11. Data: 2010-06-26 06:17:24
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Ivam napisał(a):

> [...]
    G)

    > Ale brzydal... potworne - jakm mozna cos takiego w ogole wyprodukowac?

    Bo to kopia Yamahy TW 200 robiona na podstawie zdjęcia z satelity ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 12. Data: 2010-06-26 06:20:13
    Od: Magic <m...@w...pl>

    O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS
    150/250 z lat 80tych. Jaskółka może lepsza ale kurde ten przód mnie rozwala.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 13. Data: 2010-06-26 07:19:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS
    > 150/250 z lat 80tych.

    Zastanow sie nad 250/1 - glowice mozesz zmienic na identyczna jak w 250 i
    nikt sie nie kapnie, ze polowa podzespolow jest z ETZ'ty.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2010-06-26 07:48:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Ivam napisał(a):
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Zastanow sie nad 250/1 - glowice mozesz zmienic na identyczna jak w 250
    > i nikt sie nie kapnie, ze polowa podzespolow jest z ETZ'ty.

    A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 15. Data: 2010-06-26 08:02:01
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?

    W "epoce" mówiło się, że polskie motocykle były 2x gorsze
    od czechosłowackich i 3x gorsze od NRD-owskich ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2010-06-26 08:02:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>