-
21. Data: 2010-06-26 09:15:23
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...
> A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?
Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2 rozne
swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T.
W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150, a
250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje.
A jesli chodzi o wiesie to za duzo z nia roboty nie mialem - kuzynowi
robilem i pamietam tylko ciagle problemy z brakiem ladowania i ustawieniem
zaplonu. Nie pamietam o co dokladnie chodzilo. Z dostepnoscia czesci nie
powinno byc problemow.
Natomiast jesli chodzi o MZ'te to do tej pory nie moge wyjsc z zachwytu
jesli chodzi o wymiany czesci i regulacje. Podam przyklad: zrobilem remont
generalny, przewinalem wirnik pradnicy, wymienilem elektryczny regulator
napiecia na elektroniczny, zalozylem nowy przerywacz. Wszystko ustawione
zgodnie z ksiazka - gaznik w danym polozeniu srubek regulacyjnych,
przerywacz w polowie zakresu regulacji i odpalila bez problemu i
koniecznosci jakichkolwiek regulacji. Dowolne krecenie srubami i
przerywaczem konczylo sie gorsza praca.
W zadnym romecie ani wiesi nie mialem podobnej sytuacji - zawsze trzeba bylo
cos zrobic (chociazby o 1/4 obrotu srubki w gazniku).
Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po co
Ci ten weteran?
Do jazdy czy grzebania, ma sie fajnie prowadzic, czy byc ladny, masz go
remontowac latami czy tygodniami/miesiacami, chcesz kupowac czesci w
sklepach i allegro czy szukac po zlotach fanow i innych motobajzlach?
IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku:
> - demolud
> - w miare niezawodny
> - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę
To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt
wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T, a jesli 4T to
AWO, ew. Junak.
Milego szukania;)
--
pzdr:
Ivam
-
22. Data: 2010-06-26 09:16:14
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: "blur" <b...@p...onet.pl>
Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...
> Ivam napisał(a):
>> Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:i04672$f9n$...@n...onet.pl...
>>> O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS
>>> 150/250 z lat 80tych.
>>
>> Zastanow sie nad 250/1 - glowice mozesz zmienic na identyczna jak w 250 i
>> nikt sie nie kapnie, ze polowa podzespolow jest z ETZ'ty.
>>
>
> A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?
>
> --
> Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']
175 to jest sprzęt dla twardzieli, wibracje silnika są niemiłosierne,
wszystko się przenosi na kiere, zanim doprowadziłem ją do stanu
technicznie idealnego minęły 2 sezony,
125 jest o wiele bardziej trwałe i "miękkie"
tak wtrącę do SR2 - jest super a SR1 jest tragicznie niewygodne,
zrobiłem raz 10km i myślałem że mi dupa odpadnie
pozdro
blur
XT350
ETZ250
WSK 175
SR1
SR2
AWO - w drodze ;)
-
23. Data: 2010-06-26 09:28:27
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: moonraker <m...@e...pl>
W dniu 2010-06-25 19:13, Ivam pisze:
>
> IMHO warto jesli nie celujesz w cos naprawde starego i jesli masz
> ograniczony budzet. Jesli masz wiecej kasy i czasu (na poszukiwanie
> czesci) to polece jednak starsze MZ'ty, albo Jawe, ale starsza (taka jak
> ma Falco) - IMO przepiekna maszyna.
>
Stara Jawa fajna i ładna jest to fakt ale malutka, będzie wyglądał na
niej jak na psie, wiem bo sam tak wyglądam a mam tylko 182cm wzrostu.
--
Pozdrawiam
moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/
-
24. Data: 2010-06-26 11:37:01
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:
> Witek.
> Myśl od paru lat chodzi po głowie, Felek ma plan, chłopaki w wątku PJa
> zaczęli rozważania filozoficzne, no to się pytam:
> CO NA PIERWSZE MOTO (starsze ode mnie) ?
>
> Uwagi ogólne:
> - demolud
> - ma być wdzięczne
> - w miarę niezawodne
> - wolę czterosuwy ale zweitakty też spoko w tym segmencie
> - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę
>
> Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta z
> chromami na zbiorniku, przed ETZ), może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie
> ciągną.
>
> Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
> Aha, spory jestem - 188 cm i stówka wagi.
WLA 42. Jesli dorwiesz taki z demobilu radzieckiego to bedzie prawie
demolud. A i czesci ogolnodostepne, nowe doskonalej jakosci a nie od
niewidomego rzemieslnika jak do wiekszosci demoludow.
A jak chcesz tanio to Aermacchi Harley. Nie demolud ale niedrogi i
bardzo wdzieczny.
Ja bym Ci generalnie polecil jakiegos starego Triumpha ale to nie ta
liga i nie demolud.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
25. Data: 2010-06-26 17:51:34
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: Magic <m...@w...pl>
Kuczu napisał(a):
> W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:
>> Witek.
>> Myśl od paru lat chodzi po głowie, Felek ma plan, chłopaki w wątku PJa
>> zaczęli rozważania filozoficzne, no to się pytam:
>> CO NA PIERWSZE MOTO (starsze ode mnie) ?
>>
>> Uwagi ogólne:
>> - demolud
>> - ma być wdzięczne
>> - w miarę niezawodne
>> - wolę czterosuwy ale zweitakty też spoko w tym segmencie
>> - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę
>>
>> Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta z
>> chromami na zbiorniku, przed ETZ), może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie
>> ciągną.
>>
>> Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
>> Aha, spory jestem - 188 cm i stówka wagi.
>
>
> WLA 42. Jesli dorwiesz taki z demobilu radzieckiego to bedzie prawie
> demolud. A i czesci ogolnodostepne, nowe doskonalej jakosci a nie od
> niewidomego rzemieslnika jak do wiekszosci demoludow.
> A jak chcesz tanio to Aermacchi Harley. Nie demolud ale niedrogi i
> bardzo wdzieczny.
> Ja bym Ci generalnie polecil jakiegos starego Triumpha ale to nie ta
> liga i nie demolud.
>
>
Ale na HC juz doczytales po co mi to ? ;)
Jak mi sie spodoba to faktycznie jakiegos anglika bym wziął, a z HD to
mi się Knucklehead podoba.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']
-
26. Data: 2010-06-28 08:09:27
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
Magic napisał(a):
> Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
A ile chcesz keszu na zakup przeznaczyc? i ile Ci zostanie na dorzezbienie?
Bo ja osobiscie bym poszedl w jangtajmera jakiegos japonskiego. Na razie
u nas to tanie jak barszcz i idzie wyrwac fajne klasyki za znosna kase.
Oczywiscie wymagaja pracy i tu moze byc problem z dostaniem niektorych
czesci. Ale taki zrobiony sprzet bedzie jezdzil bezawaryjnie.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
27. Data: 2010-06-28 10:05:53
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: Magic <m...@w...pl>
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> Magic napisał(a):
>> Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
>
> A ile chcesz keszu na zakup przeznaczyc? i ile Ci zostanie na dorzezbienie?
>
Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem.
> Bo ja osobiscie bym poszedl w jangtajmera jakiegos japonskiego.
Takiego to już mam jednego a w planie i tak jest zakup albo GL1000 albo
CBX1000. Jednak na tę okazję musi być demolud.
> Ale taki zrobiony sprzet bedzie jezdzil bezawaryjnie.
>
Wiem, gdyby nie było wymogu demoluda to bym po prostu Bzyczkiem pojechał :)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
28. Data: 2010-06-28 10:16:41
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: Magic <m...@w...pl>
Ivam pisze:
> Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...
>> A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?
>
> Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2
> rozne swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T.
>
Pytałem z ciekawości, ani jednym ani drugim nie jeździłem więc chciałem
zasięgnąć opinii.
> W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150,
> a 250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje.
>
No widzę właśnie, jak sie w TS 250 ta ramna sprawuje ? Bo podobna w ETZ
to raczej miękka jest.
> Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po
> co Ci ten weteran?
>
Do jazdy, ja nie lubię grzebać :)
> IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku:
>> - demolud
>> - w miare niezawodny
>> - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę
>
> To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt
> wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T
No i tego też będę chyba szukał. Dzięki za podpowiedzi.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
29. Data: 2010-06-28 14:03:49
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
Magic napisał(a):
> Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem.
No to tylko demolud :)
Ja osobiscie bym przywalil w SHL M11, ale trzybiegowa. Albo faktycznie
jakies MZ.
> Wiem, gdyby nie było wymogu demoluda to bym po prostu Bzyczkiem pojechał :)
No to mow o co kaman?
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
30. Data: 2010-06-28 14:45:08
Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
Od: "(pj)" <j...@g...com>
W dniu 2010-06-26 08:20, Magic pisze:
> O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS
> 150/250 z lat 80tych. Jaskółka może lepsza ale kurde ten przód mnie
> rozwala.
>
A Ty chcesz miec stajla, czy byc jednym z wielu?
--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r