  • Data: 2010-06-28 20:32:23
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i0au2t$bnd$1@news.task.gda.pl...
    > Aaa... no to TS 150! :-)

    Osobiście jakoś mi ze wszystkich demoludów
    ten właśnie wynalazek najbardziej nie pasi(ł).
    Jak nic pasuje Jawowskie określenie - "panelka"
    (no offence ;-)

    > moje 1-sze moto bylo! (wlasnorecznie zakupione w sklepie GS-u)...

    Taka historyczna ciekawostka - w rejonie Zagłębia
    (i sąsiednich rejonów Śląska) MZ-ki poniżej 250-ki
    (~'80~'90) w zasadzie nie występowały.
    CZ-ki 175 i owszem.

    Pzdr

    JKK