  • 31. Data: 2012-07-01 18:06:40
    Temat: Re: No to Blackberry do piachu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > zapamiętać - brak wielu funkcji = prosty surowy interfejs

    ale jakich to funkcji ci brakuje w BB Bold? tak konkretnie

    > Nie wiem, czy ktoś ci powiedział, Symbian był nie tylko w E7. W innych
    > telefonach od lat działał świetnie ze słuchawkami, co osobiście
    > sprawdzałem przez lata (N73, E71, N95, N91). Więc jak coś, to
    > spieprzony był twój telefon albo twoja słuchawka.

    wiem mam złą słuchawkę widać plantronics discovery 975 jest do dupy.

  • 32. Data: 2012-07-01 18:59:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 18:06:40 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ale jakich to funkcji ci brakuje w BB Bold? tak konkretnie

    Przejrzystych informacji na głównym ekranie. Przejrzystych = nie takich jak
    ma BBOS6. Możliwości nagrywania rozmów. Możliwości połączeń VOIP. Np. w
    postaci integracji SIP w systemie, tak jak to ma właśnie Symbian, który pod
    tym względem był zrobiony wzorcowo. Możliwości wpływania na wygląd
    interfejsu, innych niż tapetki i ikonki. I paru jeszcze innych spraw.

    Zresztą RIM też mniej więcej był tego zdania, bo przecieki wyglądu BBOS X
    szły wlasnie w tym kierunku. Szkoda, że najprawdopodobniej nie zdąży
    nigdzie dojść przed śmiercią firmy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 33. Data: 2012-07-01 19:01:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 15:47, Waldek Godel pisze:
    > Jeżeli chodzi o pocztę Lotusa (Domino) to trzeba mieć stosowną wersję BES.
    > I tylko i wyłącznie BES, nie darmowego BESX

    Chciałem skonfigurować Lotusa Notesa, ale gdzie nie zajrzałem to było
    info że już nie wspierają BB...

    --
    Pozdr.

  • 34. Data: 2012-07-01 19:14:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Przejrzystych informacji na głównym ekranie. Przejrzystych = nie
    > takich jak ma BBOS6.

    ale wiesz ze powstał nowy BBOS 7.1

    informacje sa imho przejrzyste... widze że są nieodebrane rozmowy, smsy,
    wiadomości, najbliższe terminy widoczne po jednym ruchu ...

> [...]
    > właśnie Symbian, który pod tym względem był zrobiony wzorcowo.
    > Możliwości wpływania na wygląd interfejsu, innych niż tapetki i

    no widzisz ty potrzebuejsz czego innego a ja czego innego...:)

    mnei nagrywanei rozmów nie jest najważniejsze dla mnei ważne jest za to
    robienei notatek podczas rozmowy skojażonych z rozmową i konkretnym
    telefonem.

    SIP nie jest dla mnie super ważny (choć dla BB istnieję klient SIP)

  • 35. Data: 2012-07-01 19:27:59
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 19:14:40 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ale wiesz ze powstał nowy BBOS 7.1

    I co z tego? Masz tą wersję, która była w telefonie i innej nie dostaniesz.
    Sam dobrze o tym wiesz. Może numerek po przecinku się zmieni i to tylko jak
    będziesz mieć bardzo dużo szczęścia. Ta firma nie lubi rozpieszczać
    klientów aktualizacją.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 36. Data: 2012-07-01 19:29:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 19:01:53 +0200, DoQ napisał(a):

    > Chciałem skonfigurować Lotusa Notesa, ale gdzie nie zajrzałem to było
    > info że już nie wspierają BB...

    wiesz... skoro Notes nie ma od 6 lat, to ciężko, żeby to wspierali, nie?
    Domino jest wciąż wspierane, ale musisz mieć płatny (i to masakrycznie)
    BES

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 37. Data: 2012-07-01 19:32:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 19:29, Waldek Godel pisze:
    > wiesz... skoro Notes nie ma od 6 lat, to ciężko, żeby to wspierali, nie?
    > Domino jest wciąż wspierane, ale musisz mieć płatny (i to masakrycznie)
    > BES

    Na androidzie i iOS chodzi :)

    --
    Pozdr.

  • 38. Data: 2012-07-01 19:38:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 19:32:31 +0200, DoQ napisał(a):

    > Na androidzie i iOS chodzi :)

    a nie przypadkiem przez POP3/IMAP?

    Chyba, że myslisz o Traveler, ale to już pretensje do IBM, że zrobił apki
    pod każdy system oprócz BBOS. Zwłaszcza, że jest pod Androida, więc
    programować w Javie potrafią. A może wolą, żeby klienci mieli motywację do
    migracji do Domino i olali robienie apki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 39. Data: 2012-07-01 19:41:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 19:38, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > programować w Javie potrafią. A może wolą, żeby klienci mieli motywację do
    > migracji do Domino i olali robienie apki.

    A tak to był Traveler, nie używam w końcu na BB więc nie pamiętam
    dokładnie...

    --
    Pozdr.

  • 40. Data: 2012-07-03 11:19:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > .
    >
    > Dobrze że wpsólcześni twórcy smartfonów nie produkuja samochodów, bo
    > po zakupie musiałbym szukać normalnych opon do jeżdżenia szybciej niż
    > 50km/h, fotela na którym da sie wygodnie siedzieć (nie mówiąc o
    > siedzeniach dla pasażerów bo to że by ich w standardzie nie miał to
    > oczywoista sprawa), mechanicznych wycieraczek bo w standardzie byłaby
    > jedna ręczna, odbiornika radiowego, świateł do jazdy nocnej i szosowej
    > nie wspominając o p.mgielnych w standardzie miałbym tylko światła do
    > jazdy dziennej:) itd...

    Boze jaki ja bym byl szczesliwy jak by tak bylo :)
    I za 50zl, w jeden wieczor wyposazylbym autko we wszystko to co ja
    potrzebuje, oczywiscie bez zadnych siedzen dla pasazerow, zadnego radia
    itp.
    Niech sie tak stanie jak opisujesz :)