  • Data: 2002-05-16 20:01:17
    Temat: Re: No tak...
    Od: Blazej Zimnak <s...@n...scatty.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 May 2002 15:44:12 +0000 (UTC)
    "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> napisal(a):

    [... info o URT ...]
    > Skandal.
    > Glupota, polityka, niekonsekwencja czy willa w Konstancinie?

    IMHO tylko polityka. AFAIK panstwo ma wciaz wiekszosc udzialow w TP SA, po
    wygranych wyborach zmienili szybko prezesa URT i anulowali kary. Mozna sie
    bylo tego spodziewac. Nie beda przeciez wlasnym kolegom kar nakladac.

    Wszystko moze sie zmienic dopiero po trzecim etapie prywatyzacji, ale
    wtedy bedzie w ogole do dupy jesli do tego czasu nie zdemonopolizuja
    rynku. Takie niuanse jak fatk, ze kazdy operator musi placic co rok slona
    koncesje, a tepsa nie, dopiero mi (i pewnie nie tylko mi) podnosza
    cisninie.

    Szkoda, ze na URT ida pieniadze z naszych kieszeni...

    --
    /* Błażej Zimnak - syncro(at)scatty.eu.org */
    /* I'm looking for place in the sun. */