  • Data: 2013-06-08 21:37:58
    Temat: Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Kabel sieciowy to powinien być taki:
    >
    > http://allegro.pl/kabel-zasilajacy-furutech-fp-314ag
    -z-oplotem-i3277633653.html

    > Tylko taki kabel zapewni właściwą czystość i odbiór o niezwykłej
    > rozdzielczości przy słuchaniu dźwięków łubudu-jeb-jeb muzyki techno ;)
    >
    > No i jak pisze pan sprzedawca, trzeba próbnikiem sprawdzić, czy faza
    > jest we właściwej dziurce, bo to kabel kierunkowy :D

    Nie było ofert kupna. Nie dziwię się, bo...

    Osobie, która zakupi ten kabel, chcę zwrócić uwagę aby po podłączeniu
    go do gniazdka, zwykłą próbówką do prądu dokonała pomiaru, czy faza
    znajduje się po odpowiedniej stronie złącza które podłączamy do
    urządzenia (na złączu są oznaczenia).

    Jeżeli stwierdzisz że faza nie jest tam gdzie powinna, należy zmienić
    podłączenie przewodów w gniazdku ściennym.

    Najlepiej poproś o to elektryka.

    Z własnego doświadczenia wiem że w niektórych przypadkach może mieć
    to znaczny wpływ na jakość dźwięku.

    Zwykłą próbówką?! To są rady kogoś, kto nie ma o tym żadnego pojęcia.
    Ja w takich sytuacjach dokonuję badań specjalna próbówką. Z neonem
    o czystości 99,9999%. Tylko wtedy brzmienie jest należyte.

    --
    Jarek