    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Date: Wed, 25 Mar 2015 20:20:43 +0100

    W dniu 2015-03-25 o 12:03, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie przypuszczam abyś chodził na plaży nudystów ale latem, kiedy masz
    > koszulkę i spodenki...bez kieszeni?

    Nie wychodzę z domu bez ubrania z kieszeniami.

    > No tak, pewnie jesteś zadowolony z wygladu wypchanych kieszeni. Portfel
    > w jednej, kluczyki w drugiej i telefon w trzeciej. Piękny widok
    > :)...albo kabura na pasku :D Wielbłąd juczny!
    > Stylista z Ciebie :)

    A z ciebie fantasta.
    Nie widziałeś mnie a już zmyślasz jak wyglądam czy jak jestem
    ubrany.

    > Wyobraź sobie że wspomniany przeze mnie W818 miał w zapasie baterię
    > dodatkową...której nigdy nie uzyłem. Przy "normalnym" uzytkowaniu,
    > spokojnie wystarczało na 2 godziny rozmów i ładowanie odbywało sie u
    > mnie co 2-3 dni, pomimo uzywania BT dla słuchawki. Zaletą takiego
    > rozwiazania jest również...zasieg. Nie muszę wystawiać głowy z budynku w
    > przypadku słabego zasięgu czy wchodzić na krzesło Szoguna. Wystawiam
    > tylko rękę. Najbardziej jednak doceniłem "wolność pustych dłoni" i
    > również momentu "grzania" ucha/głowy. Luknij tutaj:

    Wyobrażam sobie że tobie nie była potrzebna.

    > "Niektóre narodowe komitety doradcze ds. promieniowania takich państw
    > jak Austria, Francja, Niemcy czy Szwecja stworzyły zalecenia dla swoich
    > obywateli zmniejszające wpływ promieniowania. Przykładowe zalecenia:
    > a.. używanie zestawów słuchawkowych zmniejszających promieniowanie w
    > okolicach głowy,
    > b.. trzymanie telefonu komórkowego z dala od ciała,
    > c.. zakaz rozmowy przez telefon w samochodzie bez zewnętrznej anteny."
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowan
    ia_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rkowych_na_zdrowie

    A co to ma wspólnego z noszeniem lub nie dodatkowej baterii ?

    > :)

    > http://gadzetomania.pl/523,12-najciekawszych-aplikac
    ji-dla-google-glass

    > Hmmm:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/wyswietlanie-obrazu/2
    015/03/google-glass-wciaz-zyje-i...-jest-przystosowy
    wane-z-mysla-o-przyszlych-uzytkownikach

    > " Google pracuje nad tańszą wersją Google Glass, która będzie miała
    > większą baterię i lepszy wyświetlacz. Tak więc Glass jeszcze żyje i już
    > wkrótce o goglach Google'a znów będzie głośno."

    Będzie żyło jak skończą nad nim pracować a zaczną sprzedawać.