  • Data: 2015-03-25 09:57:16
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-25 o 04:09, Pszemol pisze:

    > A jakie to ma wady? I przecież taki power bank po spełnieniu
    > jego funkcji naładowania baterii głownej potem odłączasz...

    Ale ładowanie to godziny i w tym czasie masz bardzo
    niewygodny w urzyciu zestaw.

    > Bardzo profesjonalnie... :-))))

    Bardzo.
    Nieprofesjonalne było by dopuszczenie by bateria przerwała
    rozmowę z zaskoczenia. Jak widzę bardzo różnimy się w ocenie
    tego co jest profesjonalne.

    > :-)))))) No cholernie wygodne i profesjonalnie :-)

    Jak nie ma możliwości podpięcia ładowarki to owszem i wygodne
    i profesjonalne.

    > Wypada się przyzwyczaić do lepszych czasów...

    Czasy kiedy nie mogę dokupić i własnoręcznie wymienić baterii
    nie są lepsze.