  • Data: 2015-03-24 18:47:41
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-24 o 18:22, Pszemol pisze:

    > Gdzie to było? W Korei Północnej?

    W Polsce.

    > Zasadniczą zaletą ładowarki lub powerbanku jest to, że w przeciwieństwie
    > do wymiany baterii możesz w ogóle nie wyłączać telefonu i nie przerywać
    > sobie tego co robisz - możesz zacząć ładować np. w trakcie trwania zbyt
    > długo przeciągającej się rozmowy video na Skype.

    Zgadza się, jet to niewątpliwa zaleta.
    Ale jak dla mnie nie niweluje wady jaką jest używanie telefonu
    przypiętego kablem do drugiej baterii.
    Jak zaczyna mi piszczeć to kończę rozmowę a jeśli nie bardzo
    mogę to przerywam, wymieniam baterię i oddzwaniam.
    Jest to przyzwyczajenie z czasów kiedy do palmów czy PDA
    dokupowało się tzw. plecki z różnymi funkcjami i dodatkową
    baterią. Funkcjonalnie było to jedno grubsze urządzenie
    a nie dwa spięte kablem.