  • 1. Data: 2012-04-12 10:45:01
    Temat: No miszczowie - co to je?
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Ten skurer na poczatku
    http://www.youtube.com/watch?v=_ZHsG-lZh7M&feature=p
    layer_embedded
    Co to za wynalazlek? Jakas nazwa, model, kraj pochodzenia? Ktos cos
    kojarzy?
    Jako ze pepikowa reklama stawialbym na patriotyczne wykorzystanie
    pojazdu rodzimej produkcji ale nic mi do lba nie przychodzi, choc
    pojazd na oko jest mi znany. Charakterystyczny zbiornik nad kolem
    przednim jest.

  • 2. Data: 2012-04-12 13:11:14
    Temat: Re: No miszczowie - co to je?
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    To je ono :)

    CZ/Jawa Boheme (1958 ?)

    http://youtu.be/ht0BpLIzNw0

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2012-04-12 13:29:32
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 12 Kwi, 13:11, J_K_K <j...@i...fm> wrote:
    > To je ono :)

    Brawo !!!
    Tu mi sie podoba szczegolnie
    http://www.youtube.com/watch?v=pMXqd-jhWCU&feature=r
    elated

  • 4. Data: 2012-04-12 14:08:07
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-12 13:29, kapec pisze:

    > Brawo !!!
    > Tu mi sie podoba szczegolnie
    > http://www.youtube.com/watch?v=pMXqd-jhWCU&feature=r
    elated

    Skutr
    http://www.youtube.com/watch?v=kUcR53JuuxI&feature=r
    elated

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2012-04-12 21:47:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 10:45, kapec pisze:
> [...]
    > pojazdu rodzimej produkcji ale nic mi do lba nie przychodzi, choc
    > pojazd na oko jest mi znany. Charakterystyczny zbiornik nad kolem

    Cezet Typ 501 z konca lat 50. Produkcji oczywiscie czechoslowackiej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-04-13 13:15:45
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    To jeszcze dlugodystansowy test ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Y21uvqXLKQ8&feature=r
    elated

    pozdr
    Piotr

  • 7. Data: 2012-04-13 16:14:54
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > To jeszcze dlugodystansowy test ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Y21uvqXLKQ8&feature=r
    elated

    > pozdr
    > Piotr

    No. Jak pieknie. I tych pierdolonych garnków na glowach nie bylo trzeba....
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2012-04-13 18:05:33
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-04-13 16:14, Jackare pisze:
    > Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    elated

    > No. Jak pieknie. I tych pierdolonych garnków na glowach nie bylo trzeba....
    A ja właśnie wróciłem z kraju gdzie za niemanie kasku na łbie mandat
    wynosi w przeliczeniu całe 30pln wiec prawie dwa tygodnie popylalem na
    skuterku "125" Hondy bez:) Się szczenięce lata przypominają....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050