  • 1. Data: 2012-04-11 14:57:57
    Temat: Fajne czasem trochę poendurzyć
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=y_TqX61BLtM

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-04-11 21:41:24
    Temat: Re: Fajne czasem trochę poendurzyć
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    news:jm3v4m$ra5$1@node2.news.atman.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?v=y_TqX61BLtM
    >
    > --
    > Artur

    Ale czemu się nie przewraca, nic z tego nie rozumiem :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 3. Data: 2012-04-11 22:11:23
    Od: N1 <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 14:57, AZ pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=y_TqX61BLtM

    W najbliższą sobotę spróbuje opanować numer "z koziołkowaniem" przez
    plecy. Jak przeżyję dam znać :-)

  • 4. Data: 2012-04-11 22:13:37
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "marcinu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale czemu się nie przewraca, nic z tego nie rozumiem :)

    Pewnie kółka nabite ołowiem jakimś a reszta z jakiejś pianki, do tego (widać czasami)
    zmyślne sprężynujące gmole i jakoś tam się przeważnie ustawi. W reklamówce pewnie nie
    pokazują, że czasami nie. Ale naprawdę niezłe :)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 5. Data: 2012-04-12 13:10:26
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Ale czemu się nie przewraca, nic z tego nie rozumiem :)

    ano temu:
    http://www.the-rc.com/venom-vmx450-14th-scale-dirt-b
    ike

    _____
    grzech
    pegi

  • 6. Data: 2012-04-13 19:54:00
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 12 Kwi, 13:10, grzech <z...@g...com> wrote:

    > ano temu:http://www.the-rc.com/venom-vmx450-14th-scale-d
    irt-bike

    znaczy ze co ?
    (bo to ze ma gmole po bokach to juz lepiej widac na filmie niz tym
    linku)
    (czy mam sie teraz douczac angielskiego ?)

  • 7. Data: 2012-04-13 20:21:45
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-04-13 19:54, ditron pisze:

    > znaczy ze co ?
    > (bo to ze ma gmole po bokach to juz lepiej widac na filmie niz tym
    > linku)
    > (czy mam sie teraz douczac angielskiego ?)
    Żyroskop schowany w tylnym pełnym kole. Wirująca spora masa jest trudna
    do wytrącenia z równowagi. Chciałbym zobaczyc tylko procedurę startu bo
    podejrzewam, że przed ruszeniem żyro musi zostać rozkręcone w
    odpowiedniej pozycji jak np. w sztucznym horyzoncie w samolotach.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050