  • Data: 2013-03-29 10:40:23
    Temat: Re: No i stało się - komunikaty o Cookies
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-29 00:30, Borys Pogoreło pisze:

    > Ale czego się konkretnie spodziewasz w ustawie? Wskazania, że
    > komunikat musi mieć co najmniej X pikseli wysokości i nie może być
    > niżej, niż Y pikseli od górnej granicy okna przeglądarki? Komputer
    > stacjonarny z ekranem 72 DPI to nie jest jedyny uniwersalny
    > terminal.

    W różnych dziedzinach życia tak właśnie określa się to o czym piszesz.

    > To jak powinno być dobrze?

    Ma być tak abym nie musiał zasięgać konsultacji u wróżki aby mi
    wytłumaczyła co autor ustawy ma na myśli. Prawnik taką wróżką nie jest
    gdyż on może mi powiedzieć co autor "mógł mieć" a nie co "miał" na myśli.

    Jak to się mówi: jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
    Podobnie z tą ustawą: albo powinni określić konkretne dziedziny życia
    (np. telefonia, www) i konkretnie napisać w ustawie o co im chodzi albo
    publikować WIĄŻĄCE interpretacje ogólnego zapisu dla poszczególnych
    dziedzin. I tak w przypadku cookies powinni napisać, że okno komunikatu
    ma być na pół ekranu i u góry bo jak będzie na dole, to dokopiemy. Wtedy
    wiem jak mam to zrobić. Napisanie ustawy "nie wiemy jak ma być a jak
    będzie źle to dokopiemy" można interpretować jako "wskaż człowieka a my
    mu dokopiemy".

    Marek