  • Data: 2013-03-28 16:38:07
    Temat: Re: No i stało się - komunikaty o Cookies
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-28 11:18, Borys Pogoreło pisze:

    > Umieszczenie komunikatu na dole strony stoi w sprzeczności z którym
    > konkretnie słowem: "jednoznaczny", "łatwy", "zrozumiały"?

    Podobno "łatwy". Jak czytałem interpretacje jest to walka "z małym drukiem".

    http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/20
    13/03/uwaga!-rozdajemy-ciasteczka.aspx

    "Kolejna wątpliwość dotyczy sposobu informowania internautów o
    ciasteczkach. Według prawników dodanie komunikatu na przykład w stopce
    strony internetowej nie spełni warunków ustawy, bowiem musi on być
    dobrze widoczny i zrozumiały dla odbiorcy. "

    Wszedłem specjalnie na stronę UKE aby zobaczyć jak oni ten komunikat
    umieścili. No i dopiero po pewnej chwili doszukałem się go. Czytamy
    tekst od góry a nie od dołu. Mi to jest obojętne ale skoro mamy trzymać
    się sztywno interpretacji prawników, to UKE powinien też to czynić - a
    że interpretacje są różne, to powinni wszędzie informacje o cookies
    publikować zamiast treści aby usatysfakcjonować wszystkich :->

    Marek