  • Data: 2010-10-27 10:09:56
    Temat: Re: No i mamy nowego opa ...ehmm.... stacjonarnego ;-)
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślisz, że to jest alias? Chyba nic nie stoi na przeszkodzie aby SIM
    > miał "bezpośrednio" nr stacjonarny byleby op od tego SIMa brał za
    > przychodzące FTR a nie MTR.

    tego nie wiem, natomiast w usludze onephone nie bylo wylacznie numeru
    stacjonarnego, tylko dotychczasowy komorkowy + nowy stacjonarny
    nie odnosi sie to do nowej uslugi

    > A jaki to jest rynek - czy aby nie niszowy? Ile "stacjonarnych" SIMów już
    > działa?

    niszowy to chyba nie, oprocz mozliwosci zastosowania sima w zwyklej komorce
    jest wybor aparatow biurkowych (jablotron, panasonic, jakis no name z ery)
    wiec sprzedaz istnieje
    wprawdzie nieczesto, ale jednak juz spotykam w biznesie numery pochodzace z
    puli stacjonarnych ery, zwykle male firemki