  • Data: 2002-06-03 02:15:51
    Temat: Re: No i kto miał rację? :-)
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slavio" <s...@s...pl> napisał:

    > O ile mnie oczy nie mylą, to jest cennik nowej uslugi pod nazwą DSL

    A jaka jest technicznie różnica?

    Powiem Wam jeszcze o pewnym, znanym mi przypadku.
    Człowiek złożył podanie o Neo, zaś Tepsa przysłała monterów na wywiad
    techniczny czyli pomiary linii.
    Wsjo było OK, ale że znajomy chciał to wziąć z oczywistych względów na
    swoją firmę, zaś w tym właśnie czasie TP S.A. postanowiła, że to, co
    dotychczas firmom sprzedawano jako Neostrada, teraz będzie się nazywać
    DSL.
    I sprawa się rypła, gdyż znajomemu odmówili szybkiej instalacji
    zastawiając się..... brakiem wywiadu technicznego.
    Na sugestie, że takowy był przeprowadzony przed kilkoma dniami, Tepsa
    odarła, że owszem, ale był przeprowadzony pod kontem Neostrady, nie DSL.
    Oczywiście znajomy nie spoczął i jał tłumaczyć, że to ta sama
    technologia, te same terminale, tylko nazwa inna. Tepsiarstwo
    zamurowało i odparli, 'no wie Pan, tak musi być. Takie są procedury i
    polecenia'.

    Nie rokuję tej firmie świetlanej przyszłości, ale zadzwonię dziś za dnia
    na 0-800-102-102 i zapytam, co mnie proponują ponad to, czego teraz
    używam, czyli Neostrada 512 na 128.

    Pozdrawiam i życzę miłego nowego tygodnia,

    Rico.
    w...@p...pl