eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo z tym dyskiem? - proszę o pomoc › Re: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <4f59123d$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...one.pl>
    <4f591b00$0$1276$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@k...prv>
    <4f5920f1$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gbnvnamj8m6u$.dlg@kwinto.prv>
    <4f5a14ca$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f5a5608$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <17c7f3koqfdbc$.dlg@kwinto.prv>
    <4f5ce287$0$1276$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@k...prv>
    Subject: Re: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
    Date: Mon, 12 Mar 2012 07:37:35 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 19
    Message-ID: <4f5d99af$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.92.133
    X-Trace: 1331534255 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.4.92.133:1050
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1209306
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości
    news:1q4dz9j3vdkza.dlg@kwinto.prv...
    > No cóż, pozostaje wysłać ten dysk na reklamację do producenta z
    > informacją, że nie da się zakończyć diagnostyki.
    > Nie wiem, jak postępuje Seagate z dyskami Samunga, ale dyski marki
    > Seagate są przez nich bez problemu wymieniane na sprawne. Upewnij się
    > tylko w ich wyszukiwarce numerów seryjnych, czy na pewno podlega on
    > gwarancji.
    > Na stronie Seagate znajdziesz dokładny opis procedury reklamacyjnej -
    > postaraj się zaopatrzyć i w folię antystatyczną, i w pudełko na dysk, bo
    > mogą reklamację odrzucić.

    Dokładnie, Seagate uszkodzone i dostałem refurba Seagate.
    Natomiast laptopowy Samsung, jak jeszcze serwis był samsunga (koniec 2010
    roku) dostałem nowy dysk. Oczywiście wyniki z ich programu w załączniku.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: