  • 21. Data: 2016-03-18 20:42:56
    Temat: Re: No i jednak opona wycofana z użytku
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 18 Mar 2016 19:23:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Chyba najlepszy widok na te opone
    > https://www.youtube.com/watch?v=oxxJHCtpeEs
    >
    > boki jakby cale, bieznik odpadl ... bieznikowane ? :-)

    Moim zdaniem tak wygląda opona na której kawał drogi jechano bez powietrza.
    Zdarte boki i bark opony zjechany do zera, aż strzelił.
    Bark nie wygląda na rozerwany, a na pocieniowany do zera.
    To się nie stało na 100m poślizgu, a raczej na długiej trasie.

    Wiele zniszczonych opon już widziałem, również takie mechanicznie rozdarte
    na barku po całym obwodzie, ale wyglądało to wtedy inaczej.

  • 23. Data: 2016-03-18 20:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    >róznica między 2 a 4t jest dosyć zasadnicza

    Miedzy 250 a 150 tez.
    Sporo dostawczakow jezdzi 150, choc pewnie wtedy niezaladowane sa.

    >to są pojazdy do wożenia VIPa po mieście. Nie do zapieprzania po
    >autostradzie

    Znajdziesz takie stwierdzenie na stronie BMW ? :-)

    Nawet w miescie moze sie zdarzyc obwodnica czy autostrada na lotnisko.
    Ba - a ksiezna Diana to ile po miescie jechala ?

    J.

  • 22. Data: 2016-03-18 20:51:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    >Dlaczego ?

    Bo te auta maja swoje maksima (podobnie jak piloci minima), i wynosi ono 180
    (nie chodzi tu o średnią uprzedzając trololla)

  • 24. Data: 2016-03-18 20:53:18
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-18 o 20:51, J.F. pisze:

    > Znajdziesz takie stwierdzenie na stronie BMW ? :-)
    >
    > Nawet w miescie moze sie zdarzyc obwodnica czy autostrada na lotnisko.
    > Ba - a ksiezna Diana to ile po miescie jechala ?

    ... i jak skończyła?

    a.

  • 25. Data: 2016-03-18 20:53:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    Fri, 18 Mar 2016 11:02:46 +0100 "Ghost" <g...@e...com>
    napisał(-a):

    >A jak tak sobie czytam i zastanawiam na ile rzetelne sa padajace tu
    >stwierdzenia
    >http://www.rmf24.pl/news-zespol-w-mswia-zbada-niepr
    awidlowosci-w-uzytkowaniu-prezyden,nId,2165056

    >Bo mi sie rysuje inny mozliwy scenariusz:

    Jak nie ma w nim rozpadającego się w powietrzu samolotu to wsadź se go w
    buty.

  • 26. Data: 2016-03-18 20:54:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Miedzy 250 a 150 tez.
    > Sporo dostawczakow jezdzi 150, choc pewnie wtedy niezaladowane sa.

    i one jeżdżą na opancerzonych oponach?

    > Znajdziesz takie stwierdzenie na stronie BMW ? :-)

    a masz szczegółowy opis pancernej wersji prezydenckiej?

    > Nawet w miescie moze sie zdarzyc obwodnica czy autostrada na lotnisko.
    > Ba - a ksiezna Diana to ile po miescie jechala ?

    to akurat nie jest dobry przykład

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-03-18 21:46:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >i one jeżdżą na opancerzonych oponach?

    Te opony nie sa "opancerzone".
    Michelin wymyslil PAX na zwykly cywilny rynek. I uszczesliwil tym np
    nabywcow Hondy w USA - teraz sie procesuja.

    >a masz szczegółowy opis pancernej wersji prezydenckiej?

    Powinna byc gdzies SIWZ. Wlasnie kupiono nowe Audi - to bedzie latwiej
    znalezc.

    A dla BMW to juz niemal typowe auto
    http://www.bmw.com/com/en/general/corporate_direct_s
    ales/security_vehicles/model_overview.html

    >to akurat nie jest dobry przykład

    Ale widac ile moze sie w srodku miasta przytrafic.

    J.

  • 28. Data: 2016-03-18 22:17:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Te opony nie sa "opancerzone".
    > Michelin wymyslil PAX na zwykly cywilny rynek. I uszczesliwil tym np
    > nabywcow Hondy w USA - teraz sie procesuja.

    potrzebujesz do zwykłego samochodu nośności 1600kg/oponę?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2016-03-18 22:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >potrzebujesz do zwykłego samochodu nośności 1600kg/oponę?

    Do amerykanskiego pickupa ? Chyba tak :-)

    J.

  • 30. Data: 2016-03-19 21:34:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    >Znajdziesz takie stwierdzenie na stronie BMW ? :-)

    Czaisz bazę, ze jak malinak nie jedzie to jego beemke podwożą lawetą?