  • 11. Data: 2011-11-13 09:34:36
    Temat: Re: No i Apple ukatrupilo w koncu Flasha
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-12 23:14, Pszemol pisze:
    > Moja tabliczka Archosa z Androidem niby flasha
    > obsługuje ale nie radzi sobie z prostymi witrynami pokazującymi filmy.

    Przyjmij wreszcie do wiadomosci: Twoj Archos SSIE!!!
    ...i nie jest zadnym wyznacznikiem...

    Jakos na zwyklym smartfonie za 3pln (HTC Desire Z) z zadnym flashem
    problemow nie ma, odtwarza sie i wyglada identycznie jak ten na PC.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-11-13 11:34:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 16:14:16 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Bo flash zżera ogromne ilości zasobów. Każdy ruchomy element
    > ekranu to odtwarzający się przed Twoimi oczami film. Takich
    > filmików możesz mieć na ekranie kilka i malutka stronka może
    > zeżreć 200 i 300 megabajtów pamięci a wyobraź sobie teraz
    > 5 zakładek pracujących jednocześnie, z reklamami włącznie. Syf.

    Chyba troche przesadzasz - to i mniejszych pecetach dzialalo, a telefony
    coraz lepsze. Mogli jeszcze troche popracowac nad optymalizacja ..

    > Android próbuje odtwarzać, na ile się mu to udaje - niech użytkownicy
    > poświadczą. Przy typowych ilościach dostępnej pamięci nieporównywalnie
    > mniejszej od typowego peceta i kiepskim zarządzaniu pamięcią myślę
    > że jest z tym kiepsko. Moja tabliczka Archosa z Androidem niby flasha
    > obsługuje ale nie radzi sobie z prostymi witrynami pokazującymi filmy.

    Filmy to inna para kaloszy. Ale youtuba przeciez ogladasz, a tam wszystko
    pod Flash Player ?

    J.

  • 13. Data: 2011-11-13 15:30:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-13 12:34, J.F. wysłał(a) wiadomość:

    > Filmy to inna para kaloszy. Ale youtuba przeciez ogladasz, a tam wszystko
    > pod Flash Player ?

    Chromopodobne wynalazki pozwalają odtwarzać filmy z YT w HTML5

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2011-11-13 21:19:12
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > że jest z tym kiepsko. Moja tabliczka Archosa z Androidem niby flasha
    > obsługuje ale nie radzi sobie z prostymi witrynami pokazującymi filmy.

    GalaxyTab radzi sobie bez problemu zz Flashem - wlacznie z gierkami.
    Telefon od HTC rowniez nie widzi problemu z Flashem

    Archos - jak juz wczesniej pisalem - nie jest zadnym wyznacznikiem, tym
    bardziej, ze jest to sprzed budzetowy (i to sprzed min.roku) wiec i
    sprzetowo odstajacy od owczesnej konkurencji (np. pierwsze tablety samsunga)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2011-11-14 16:29:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j9pc8e$5ao$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > bardziej, ze jest to sprzed budzetowy (i to sprzed min.roku) wiec i
    > sprzetowo odstajacy od owczesnej konkurencji (np. pierwsze tablety

    Czyli jak chcemy aby Android sobie radził z flaszem to musimy
    wydać 500-600 dolarów bo tablet za $200 sobie nie ma prawa radzić?

  • 16. Data: 2011-11-20 15:13:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 16:30:27 +0100, Krystek napisał(a):
    > 2011-11-13 12:34, J.F. wysłał(a) wiadomość:

    > Chromopodobne wynalazki pozwalają odtwarzać filmy z YT w HTML5

    Nokia filmy z YT odtwarza (byc moze jakas sztuczka) i w gry flash z
    naprzerwie.pl tez mozna pograc (kiepsko, bo ekran za maly)

    J.