  • 31. Data: 2020-11-02 11:32:14
    Temat: Re: No ale kiedy zakladac zimówki?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 19:40, PiteR pisze:
    > - tatoo co jest lepsze od dysku ssd 500gb samsung?
    > - dwa dyski samsung 256gb

    Jeśli pracują w RAIDZIE oczywiście że lepsze są dwa. ;-)

  • 32. Data: 2020-11-02 11:37:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 18:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > I za każdym razem kląłem, że to już ostatni raz ;-)

    Znaczy że taki PITSTOP to ciężka robota i lepsze całoroczne?

  • 33. Data: 2020-11-02 11:38:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spróbuj.

    -----

  • 34. Data: 2020-11-02 13:32:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-31 o 16:53, _Master_ pisze:
    > Trzeba kupować auta z dwoma kompletami kół ;-)

    Najlepiej 2 auta :)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2020-11-02 13:45:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 30.10.2020 12:06, Mateusz Viste wrote:

    > Najlepiej zapytać producenta.
    >
    > https://www.debica.com.pl/nasze_porady/porady/temper
    atura-a-wymiana-opon

    Tylko te +7 zawsze mnie dziwiły. Według moich obserwacji na czystym
    asfalcie, póki nie ma śniegu/lodu/brei, opony letnie są lepsze nawet
    przy minusowych temperaturach. O jeździe po mokrej jezdni nie wspominając.

  • 36. Data: 2020-11-02 15:39:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .
    On 01.11.2020 12:51, Adam wrote:

    >https://wojas.pl/relaks-8637-85

    >Nie dokładnie takie same, ale... :)

    Zeby nie powiedziec - zupelnie inne.

    Ciekawe jak sie sprzedaja, bo nawiazanie do marki ... IMO - kiepska
    marka :-)

    No i ciekawe jak sie takie sniegowce u nas sprawdzaja, gdy wiecej wody
    niz sniegu ...

    J.

  • 37. Data: 2020-11-02 15:54:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-10-30 o 11:34, ąćęłńóśźż pisze:

    >wreszcie koniec takich dywagacji. Zakładam całoroczne. Każda pora
    >jest dobra :)

    Ale jakie ?
    Bo wiesz, jesli na opony wydasz 4*100zl wiecej ... na pare wymian by
    starczylo :-)

    J.

  • 38. Data: 2020-11-02 17:54:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-11-02 o 15:54, J.F. pisze:

    > Ale jakie ?
    > Bo wiesz, jesli na opony wydasz 4*100zl wiecej ... na pare wymian by
    > starczylo :-)

    dałem teraz 1450 za CrossClimate+
    Za Fuldę SportControl która się skończyła dałem 1000, za zimowe Sava
    Eskimo S3+ też tysiaka.
    Wymiana 112zł.

    Przy czym stalowe felgi już tylko do wymiany się nadają tak zardzewiałe
    i z jedną był problem wyważyć.

    Dziś założyłem. Fajnie jadą, miękko, cicho, ciszej niż stare Fuldy
    których guma zesztywniała i ślizgały się na mokrym.

    Savy daję rodzicom, bo im się skończyły opony zimowe.

    --
    Irokez

  • 39. Data: 2020-11-02 21:00:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 02.11.2020 07:24, Mirek Ptak wrote:

    > https://wojas.pl/relaks-8637-85
    >
    > Nie dokładnie takie same, ale... :)

    Za ile???

  • 40. Data: 2020-11-02 21:08:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A próbowałeś kiedyś w kombajnie wymienić?

    Dzieciaku ;-)