  • 11. Data: 2014-09-09 08:16:29
    Temat: Re: Nju mobile
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.09.2014 00:53, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "ToMasz" lukv3m$t5a$...@d...me

    > Daj link do oferty.

    http://www.redbullmobile.pl/oferta/abonament/bez-tel
    efonu/

  • 12. Data: 2014-09-09 16:10:20
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-08 17:00, dizel pisze:

    > Wszystko online, zamawiasz przez stronę, ale w miarę to szybko idzie
    > zależnie tylko od tego czy przenosisz numer z abo/karta czy bierzesz
    > nowy. Przyjeżdża kurier z papierami i kartą sim, chyba że przejście z
    > Orange to bez karty. W salonach Orange nie ma obsługi, coś za coś
    > niestety.

    Da się przeżyć.

    > Jedyny minus nju to obsługa klienta właśnie, połączenie z bokiem nju
    > 5zł kosztuje ale można z innej komórki dzwonić i taniej wyjdzie, no i
    > na zapytania do boku mailowe czeka się minimum tydzień do dwóch
    > tygodni, ale da się przeżyć w sumie. Za te pieniądze nic lepszego się
    > nie znajdzie.

    W Play jestem od początku, jakieś 7 lat i nigdy nie dzwoniłem czy
    mailowałem do boku. Mam nadzieję że w nju też nie będę musiał.

    > Już 2 numery przeniosłem do nju i są już od nowego roku i na razie
    > wszystko jest ok, lada moment przeniosę trzeci bo umowa się kończy.

    Przerabiałeś w praktyce czy ten internet 10GB działa w HSPA(+)? Bo na
    stronce coś naskrobane że LTE.
    Tylko tak niejednoznacznie: tylko LTE, czy też HSPA też się łapie :-(

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 13. Data: 2014-09-09 17:23:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 09 Sep 2014 16:10:20 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Przerabiałeś w praktyce czy ten internet 10GB działa w HSPA(+)? Bo na
    >stronce coś naskrobane że LTE.
    >Tylko tak niejednoznacznie: tylko LTE, czy też HSPA też się łapie :-(

    Nie korzystałem, ale z regulaminu więcej internetu wynika że można z
    tego korzystać w każdej dostępnej techonologii.
    Co do samego lte to chodzi o to że wraz z wprowadzeniem tego większego
    pakietu danych 10gb, abonenci nju dostali dostęp do lte Orange, tylko
    o to chodzi, a to co na stronie zwykły marketing.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-09-09 19:39:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w
    >Jeszcze jedno pytanie: sim i umowa w salonie, czy tylko online?

    Jak to mawial pan Ford - klient moze zawrzec umowe w salonie, o ile
    takowy znajdzie.

    Nie ma.

    J.

  • 15. Data: 2014-09-09 19:58:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >chciałbym to porównać do redbula gdzie za 29 jest
    >freeRozmowy+2giga+Youtube. Niema sms
    >W niu to samo ale z 10giga za 29?

    W nju inaczej. Tam jeszcze rozne opcje sa, ale

    1) za rozmowy na komorki placisz 19gr/min, nie wiecej niz 19zl.
    2) za rozmowy na stacjonarne 19gr/min, nie wiecej niz 10zl.
    3) za sms 9gr, nie wiecej niz 9 zl.
    4a) za internet 19gr/MB, nie wiecej niz 19zl z ograniczeniem po 3GB,
    lub
    4b) 19gr/MB nie wiecej niz 29zl z ograniczeniem po 10 GB, i/lub
    4c) sa jeszcze pakiety internetowe 350 i 700MB.

    czyli, zakladajac ze wygadasz ponad 100min na komorki i uzywasz sporo
    internetu w wariancie 4a,
    rachunek miesieczny moze wyjsc miedzy 38 (zero stacjonarnych i sms) do
    57 zl - jak sie rozgadasz na stacjonarki i wyslesz ponad 100 sms.

    Wychodzi na to ze w RB taniej, o ile cie te 2GB satysfakcjonuja.
    Ale 10GB w nju z rozmowami na komorki bedzie kosztowalo 48zl (po
    wybraniu opcji 4b)

    J.

  • 16. Data: 2014-09-09 21:45:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wychodzi na to ze w RB taniej, o ile cie te 2GB satysfakcjonuja.
    > Ale 10GB w nju z rozmowami na komorki bedzie kosztowalo 48zl (po
    > wybraniu opcji 4b)

    dla mnie te 2gb to i tak za dużo, chyba że właśnie zaczynam oglądać to i
    owo na YT. Tak więc wystarczyłoby mi 0.5gb tak naprawdę na www, emaile
    itp. Niestety niema róży bez kolców, _darmowe_ YT w RBM jest tylko jeśli
    połączenie jest bez szyfrowania, be "S" w http, czyli przed
    zalogowaniem.....
    ToMasz

  • 17. Data: 2014-09-09 22:27:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >dla mnie te 2gb to i tak za dużo, chyba że właśnie zaczynam oglądać
    >to i owo na YT. Tak więc wystarczyłoby mi 0.5gb tak naprawdę na www,
    >emaile

    A to wtedy inny rachunek - w nju 19zl za komorki+ 7zl za pakiet
    700MB+stacjonarne+sms..

    ewentualnie 5zl za pakiet 350MB.

    J.

  • 18. Data: 2014-09-09 23:09:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.09.2014 22:27, J.F. pisze:

    > A to wtedy inny rachunek - w nju 19zl za komorki+ 7zl za pakiet
    > 700MB+stacjonarne+sms..
    >
    > ewentualnie 5zl za pakiet 350MB.

    Zostaje w RBM :)

    ToMasz