  • Data: 2012-03-07 22:45:20
    Temat: Re: Nissan Note
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Jaki przeciąg?

    No taki, w którym da się wyczuć zbędny ruch powietrza.

    >Zimą jak dmuchawa daje mocno ciepło to też jest przeciąg?

    Nie wiem, u mnie nie daje, nie mam potrzeby stosowania huraganów w aucie.

    >Od klimy to masz przeciąg a od otwartych okien to nie?

    A jak myślisz, ten dodatek w nawiasie to w jakim celu znalazł się w tym
    zdaniu?

    > Ja skóry też nie lubię. Ale też nic nie pisałem na temat skóry. No ale nie
    > miałbym nic przeciwko ciepłemu fotelowi przy np minus 10.

    Nie wiem, nigdy mnie welurowy fotel nie ziębił, więc nie czuję Twojego
    problemu.

    > Ja to widzę że Ty to jesteś człowiek co zawsze ma najlepsze wybory w życiu

    Ależ skąd, chętnie bym wziął automatyczną klimę.
    Ale nie w badziewnym wykonaniu z kompakta, tylko taką prawdziwą.
    Np. z VW W12, w którym Piech osobiście zadbał o brak przeciągów, bo też ich
    nie toleruje.

    Za taką która mi wieje jak wściekła samowolnie, to nie widzę sensu dopłacać.
    W ogóle nie lubię dopłacać za zbędne bajery.
    No i przecież nie zmuszam Cię żebyś pochwalał moje wybory, więc dlaczego
    uważasz, że mam obowiązek chwalić Twoje?
    Każdy ma prawo do swojego zdania, jak Ci się to nie podoba, to nie bardzo
    wiem co robisz na grupie dyskusyjnej.....