  • Data: 2012-03-07 12:50:53
    Temat: Re: Nissan Note
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-07 12:14, Chris pisze:
    [...]
    > Używam manuala od lat conajmniej 10-12 i jakoś nie mam z tym problemu, i
    > nie siedzę cały czas z ręką na klimie ... jak ktoś ma zjebaną klimę to
    > może tak ma ale przy sprawnejh ustawiasz raz i jedziesz.

    Tak jak napisałem, jak się używa tylko manuala, albo nie ma klimy w
    ogóle. To wspomniane problemy nie występują. Tak się postrzega manuala
    jak się chwilę pojeździ ze sprawnym automatem.

    > A tu już piszesz o klimie dwustrefowej ... która jest tylko z nazwy bo
    > nie ma chuja żeby kierowca w jednym aucie miał 17 stopni a pasażer który
    > lubi ciepło 22 stopnie .. takie żeczy tylko w erze :)

    Wcale nie:) Jeżeli słońce świeci po stronie np. pasażera to przy tym
    samym nawiewie jemu będzie cieplej, bo ta strona samochodu bardziej się
    nagrzewa. W przypadku automatu klima to skoryguje i puści większe
    chłodzenie na nagrzaną stronę i temperatura się wyrówna.

    A co do wiania różnymi temperaturami na kierowcę i pasażera to również
    to działa, nie tylko w erze. Owszem w samochodzie temperatura się
    wymiesza, jednak osoba na którą wieje cieplejsze powietrze będzie miała
    cieplej od osoby na którą wieje zimniejsze powietrze.

    Jak nie wierzysz zrób test. Jadąc samochodem otwórz jedną szybę. Osobie
    która będzie siedziała przy tej szybie będzie zimniej niż tej obok przy
    zamkniętych. Podobnie jest z nawiewami.

    > Ja jako kierowca ustawiam klimę głównie pod siebie z lekką sugestią
    > pasażera (wałek w domu :)

    A ja jako kierowca lubię mieć tak jak lubię ale cieszy mnie to, że żona
    i dziecko mają również odpowiedni komfort. Wspólne wyjazdy mają cieszyć
    a nie męczyć:)

    A.