-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nikt nie zginął !!
Date: Fri, 08 Jan 2010 00:07:24 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 34
Message-ID: <hi5pfa$rdm$1@news.onet.pl>
References: <hi2335$2dv$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hi34e8$vd2$4@news.onet.pl>
<hi4ce5$1pm$2@nemesis.news.neostrada.pl> <hi5c2f$ise$1@news.onet.pl>
<hi5dea$bbq$3@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.177.17.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1262905642 28086 82.177.17.4 (7 Jan 2010 23:07:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 23:07:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hi5dea$bbq$3@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245359
[ ukryj nagłówki ]DoQ pisze:
> The_EaGle pisze:
>
>> niską prędkością w momencie kiedy warunki nas przerastają. Tak wiec
>> droga powinna być tak projektowana aby była bezpieczna ale dawała
>> złudzenie na tyle trudnej aby nie jechać ze zbyt dużą prędkością.
>> Jeżeli to by się udało problem wypadków został by w sporej częsci
>> zminimalizowany.
>
> Obawiam się że nie da się każdej drogi przystosowac do bezkolizyjnej
> podrozy z predkosciami rzedu 140-180km/h.
Nie wiem czy zauwazyles pewna tendencje na DK ktore przechodza przez
teren zabudowany. Mysle glownie o drogach jednojezdniowych. Doprowadza
sie do drastycznego zweznia takiej jezdni w miejscach gdzie przechodzi
przez teren zabudowany. Dodatkowo tworzy sie mase wysepek ktore trzeba
omijac.
Piersze ma za zadanie dac zludzenie kierowcy ze droga jest waska a
drugie ze droga jest kreta i wymagajaca uwagi. Prowadzi to wlasnie do
tego ze niemal kazdy tam zwalnia. Nie zwalnia do 50 czy 60 ale z tych
przelotowych 120-130 czesto zdejmuje sie noge z gazu i przez taka
miejscowosc kierowcy jada zdecydowanie wolniej okolo 80km/h.
Wlasnie o takim zludzeniu mowie. Tam gdzie jest niebezpiecznie - dac
kierowcy zludzenie tego niebezpieczenstwa, zdecydowana wiekszosc zwolni
i o to chodzi.
Odwrotnoscia tej sytuacji sa dlugie proste gdzie ponoc ginie najwiecej
kierowcow. Dluga, szeroka, wydaje sie bezpieczna i predkosci worpowe tam
sie rozwija. Wystarczy blad i BUM...
Pozdrawiam
Rafal
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.10 00:31 J.F.
- 08.01.10 16:54 maciej debski
- 08.01.10 20:38 Tomasz Pyra
- 09.01.10 17:30 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa