  • 1. Data: 2010-08-19 07:36:50
    Temat: Nikon D3100 - jest już na nikon.com
    Od: AMI <a...@g...com>

    Witam,

    Jest już ogłoszony nowy nikon D3100:

    http://www.nikon.com/about/news/2010/0819_d3100_01.h
    tm

    Ja powiedział bym że robi wrażenie taki entry level. Zobaczymy jak
    działa nowy procesor 14MPx.
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

    www.mariuszlinkiewicz.pl

  • 2. Data: 2010-08-19 08:54:51
    Temat: Re: Nikon D3100 - jest już na nikon.com
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-08-19 09:36, AMI pisze:
> [...]
    tm

    > Ja powiedział bym że robi wrażenie taki entry level. Zobaczymy jak

    chyba matryca - z NEXa
    generalnie nic nowego, dodali filmy i tyle
    Marx

  • 3. Data: 2010-08-19 09:09:57
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-19 10:54, Marx pisze:
    > chyba matryca - z NEXa
    > generalnie nic nowego, dodali filmy i tyle

    Dokladniej rzecz biorac: dodali filmy z ciaglym AFem. To juz calkiem
    fajna rzecz, jesli dobrze zrobili.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 4. Data: 2010-08-19 09:24:46
    Od: AMI <a...@g...com>

    On 19 Sie, 10:54, Marx <M...@n...com> wrote:

    htm

    > chyba matryca - z NEXa
    > generalnie nic nowego, dodali filmy i tyle
    > Marx

    Piszą wyraźnie, że nowa matryca. Dodali AF do flimów. Zobaczymy jaki
    bedzie z tego obrazek szczególnie na 3200.
    Ale wypuscili też nowe obiektywy:

    http://www.nikon.com/about/news/2010/0819_af-s_85_24
    -120_28-300-03.htm

    85 zapowiada się ciekawie. I 28-300 VR AF-S
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2010-08-19 09:34:37
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://www.nikon.com/about/news/2010/0819_af-s_85_24
    -120_28-300-03.htm

    85 zapowiada się ciekawie. I 28-300 VR AF-S

    Co do 85, zgoda, ciekawe szkło.
    Za to reszta niestety wygląda na powiększone wersje szkieł DX-owych.
    Optycznie pewnie będą dobre, jednak ich mechanika wygląda na dość delikatną.
    W przeciwieństwie do 16-35/4, który mimo iż opisywany jako "plastic" jest
    nieźle "opancerzony"...

  • 6. Data: 2010-08-19 14:56:59
    Od: AMI <a...@g...com>

    On 19 Sie, 11:34, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > W przeciwieństwie do 16-35/4, który mimo iż opisywany jako "plastic" jest

    Nie no 16-35 piękne szkło jak patrzyłem no i VR jest a to już daje
    niezle mozliwości bezstatywowe np z D3 ;)
    Szkoda ze wypuszczaja stalke bez VR :( przydalo by sie moze 135
    wypuszcza VR
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz