  • 11. Data: 2012-10-24 21:50:48
    Temat: Re: Nikon C1
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:
    > Lepiej pozno niz wcale.
    >
    > http://www.dpreview.com/articles/9227219592/a-seriou
    s-rangefinder-compact-camera

    hm...

    podoba ci sie ta lódz podwodna polaczona z czolgiem?

    Nikon robi jakies dziwne wybory...

    najpierw system N1 oparty na matrycy z kompaktów a teraz ten dziwaczny
    twór...

    tak jakby na sile nie chcieli sobie zrobic konkurencji w sektorze
    lustrzanek...

    tylko zapominaja ze maja inna konkurencje...

    czytam siec i znajduje kolejnych ludzi na swiecie którzy popchneli na
    sprzedaz cale systemy Nikona czy Canona APS-C czy nawet FF i kupili co?
    Olumpusa OM-D albo Xpro1 czy XE1...

    ba mozna nawet znalezc profesjonalnych fotografów którzy stwierdzili ze male
    i lekki a produktywne jest fajniejsze niz wielkie i ciezkie (choroby
    kregoslupa ciezko sie leczy). Za to amatorzy kupuja radosnie te wielkie
    klonkry bo mysla ze duze spowoduje ze beda wygladac powazniej:) a tu dupa
    profi bea wedrowac z malymi olkami i fujikami a amatorzy z beda dzwigac
    ciezkie body i kilogramy szkla. Mysle ze sprzedalem system w dobrym
    momencie bo niedlugo ceny duzego sprzetu z drugiej reki zaczna leciec na
    morde.

  • 12. Data: 2012-10-25 09:10:59
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Nikon robi jakies dziwne wybory...

    Czy aby na pewno Nikon? ;)

    Przeczytaj uważnie tekst, zwłaszcza akapity zaczynające się od "In the
    meantime, I figured I would design my own" i "And so, I have attached
    the 'brochure' for what would be a camera I personally would like to
    carry around" :)

    Piotr

  • 13. Data: 2012-10-28 02:14:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, October 20, 2012 2:24:41 AM UTC-4, trolling tone wrote:

    > Co niby "lepiej późno niż wcale"? Ty w ogóle zrozumiałeś ten tekst?
    >
    > LOL

    A co tam ma byc do rozumienia?
    Powinienes zapytac o rozumienie tekstu Dyjora.
    Minelo juz sporo czasu i jakos - lacznie z toba - nikt go o to rozumienie nie pyta.
    Czyzby to bylo tylko zwykle kurewstwo z twojej strony, czy po jego tekscie udajesz,
    ze deszcz pada?

    Slon

  • 14. Data: 2012-10-28 02:17:22
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, October 20, 2012 2:50:12 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Będziesz myślał cały weekend, jak wybrnąć z obciaszku? Po 40 latach w
    >
    > kraju-raju wciąż ynglysz yneksesybl? :)

    Po prostu testuje grupe na imbecyli takich jak ty.
    Zalapales sie jako pierwszy, ale musze przyznac, ze Dyjor pobil cie w kretynstwie.

    Slon

  • 15. Data: 2012-10-28 02:20:30
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, October 20, 2012 7:07:50 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > W sumie wybrane G Canona były bliskie ideału jeśli chodzi o ergonomię,
    >
    > ale znowu od tego się odchodzi.
    >
    > Szkoda, że nie ma choć jednej linii ''klasycznej'' - z pokrętłami
    >
    > przysłony, czasu, iso, z pierścieniem ostrzenia i zooma. Samych
    >
    > przycisków nie potrzeba wiele.

    Nie ma dla biedaczkow.

    Slon

  • 16. Data: 2012-10-28 09:55:19
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-10-28 02:14, Slon pisze:
> [...]
    > Czyzby to bylo tylko zwykle kurewstwo z twojej strony, czy po jego tekscie udajesz,

    Znalazłeś to na dpreview i wymyśliłeś, że puścisz podpuchę na prfc,
    żeby zobaczyć, kto się na to złapie? Nie podejrzewałem cię o tyle
    sprytu, gratuluję. Może już niedługo zaczniesz sam chodzić do kina.