    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezły sposób naruszanie na śliskim
    Date: Thu, 28 Jan 2010 23:33:59 +0100

    bratPit pisze:

    > eee to ja już wolę robić "szperę" przy puszczonym sprzęgle dohamowując
    > nieco hamulcami i zazwyczaj się udaje :-)

    Tył przytrzymuje i różnie z tym bywa (chyba że masz 4x4).
    Lepiej mają RWD, bo się mogą przyhamowywać ręcznym.

    Chociaż z tą metodą to jest tak, że teoretycznie nie działa, praktycznie
    coś tam daje, ale jakieś cuda to to też nie są.

    Do tego jest trudna, bo delikatne przyhamowywanie lewą nogą wymaga
    przećwiczenia.
    A moją może zastosować każdy bez ćwiczeń.