  • 21. Data: 2020-06-17 11:01:56
    Temat: Re: Niezgłoszenie sprzedaży
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 09:51, PiteR wrote:

    > Tak
    >
    > Z 10 lat temu u mnie na osiedlu obce samochody nie były mile widziane.
    > Toczyły sie wojny zastawianie, wzywanie policji, straży wiejskiej itp.
    >
    > Do tego narażenie na wandalizm, porysowanie i agresja na drodze wobec
    > obcych rejestracji.

    "Muj Borze"

  • 22. Data: 2020-06-17 11:12:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ee9db5a$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Zbigniew Łomnik? ;-)

    wspieram ten kanał, chłop fajnie opowiada.

    Idea #ZawszeGratem jest mi szczególnie bliska.
    Mogę wydać $$$ na dom, mieszkanie ale auto max za 10k, złom i następne.

    jeszcze polecam
    https://www.youtube.com/user/88Rafciu/videos
    https://www.youtube.com/channel/UCMnrY_kF7jsPr8XO59F
    9nVQ/videos

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu z Costa i Starbucks

  • 23. Data: 2020-06-17 12:17:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-17 11:01, K wrote:

    > "Muj Borze"

    Śmiej się, a mi opluto samochód na warszawskich tablicach na parkingu
    pod prywatną uczelnią w Olsztynie. Ale muszę przyznać, że więcej z
    przypadkami niechęci do warsiafki nie spotkałem się.

  • 24. Data: 2020-06-17 17:48:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/06/2020 11:17, Uncle Pete wrote:

    > Śmiej się, a mi opluto samochód na warszawskich tablicach na parkingu
    > pod prywatną uczelnią w Olsztynie. Ale muszę przyznać, że więcej z
    > przypadkami niechęci do warsiafki nie spotkałem się.

    Nie, ja sie nie smieje. Mi jest zal tych ludzi, bo oni sie przeciez co
    niedziele identyfikuja jako prawdziwi katolicy.

  • 25. Data: 2020-06-17 19:40:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-16 14:53, K wrote:

    > A zapytam inaczej, czy w Polsce juz mozna cos takiego zglosic przez
    > internet? Jesli tak to kolejna dobra zmiana byloby dziedziczenie tablic
    > lub jak kto woli jedne tablice przez caly okres zycia auta i w takim
    > ukladzie nowy DR idzie do nowego wlasciciela poczta. I mamy wtedy
    > mityczny "Zachod" w Polsce.

    Tablice należy zlikwidować a nie wymyślać przeróżne pojebaństwa z okazji
    ich istnienia.

  • 26. Data: 2020-07-07 15:08:01
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 16 Jun 2020 13:53:15 +0100, K <n...@e...com> wrote:

    >A zapytam inaczej, czy w Polsce juz mozna cos takiego zglosic przez
    >internet?

    Lata temu robiłem to... faksem. :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06