  • 11. Data: 2009-10-30 00:08:37
    Temat: Re: Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> wrote:

    > P4 tez moze byc, ale to grzalka.

    Nieprawda.

    --
    gs

  • 12. Data: 2009-10-30 10:12:11
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Obecne cudo jest kompletnie przestarzale - o tym nie ma w ogole co

    > Ja bym mogl tam wsadzic takiego Athlona 3200+ z 2GB RAM - starczylo by w
    > zupelnosci.
    i to jest względnie tanie i ciche rozwiazanie. JA teraz siedze przed
    athlonem3000, który zwolnił do 1MHz i wentylator (na zwykłym radiatorze
    procesora) sie wcale nie kręci..
    ToMasz

  • 13. Data: 2009-11-04 23:02:30
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    A na zasilaczu??
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2010-01-05 09:46:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Chce kupic cos podobnego - niewielki i stosunkowo cichy firmowy komputerek.

    Ja bym jednak coś składał.

    > Alternatywą jest kupno małej obudowy i wsadzenie tam Athlona 2500+,

    Może lepiej jakiegoś prostego Athlona 64? CnQ jednak trochę
    daje.

    > ale... troche mi to nie odpowiada - osobna grafika, a takie poskładane

    Jaki problem kupić płytę ze zintegrowaną grafiką i sieciówką?
    Można poskładać zestaw w ogóle bez żadnej karty rozszerzają-
    cej.

    > cueda nie będą tak przemyślane jak kupiony zestawik.

    Czy ja wiem? Jak sobie jeszcze zrobi człowiek własną obudowę,
    to czasem może całkiem nowoczesny mało obciążany zestaw chło-
    dzić jednym dużym wentylatorem i mieć prawie bezgłośny kompu-
    ter.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |