  • Data: 2018-07-26 19:18:08
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 lipca 2018 18:57:20 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak sam znajdziesz w necie odpowiedz na nurtujace Cie pytanie to bedziesz mial
    pewnosc ze nikt Cie w chuja nie robi. Polecam ta droge a nie opieranie sie na
    informacjach czasami wyssanymi z palca. Jest w necie odpowiedz na Twoje pytanie,
    trafilem na przepis i komentarz do niego.

    Tia
    > Przy okazji bo dwoch wymieklo moze Ty dasz dwa przyklady, jeden prawdziwy a drugi
    zmyslony ze adres do korespondencji przypisany do peselu bedzie lepszy w przypadku
    przesylek poleconych od urzedow, sadow itp.

    Jeden dam
    Korespondencję urzedową najwygodniej byłoby mi odbierać w pracy bo tam przebywam w
    porach gdy doręczyciele roznoszą przesyłki
    Drugi jest taki ze na adres "przypisany do peselu" czyli adres zameldowania tylko
    sądy wysyłają dzisiaj
    Urzędy miast i gmin przynajmniej u mnie wysyłają na adres jaki im podałem.
    I teraz gdybym chciał ten adres zmienić to musialbym kazdy urząd z osobna powiadomić
    zapewne
    A wolałbym jedną baze w której wpisuję adres dla mnie wygodny i wszelkie urzedy tam
    ślą listy.
    Niech to nawet będzie ta baza pesel co ja tak promujesz tylko żeby było mniej
    formalności przyz zmianie adresu do korespondencji a chociażby możliwość zmiany
    adresu przez epuap. Wiązanie adresu do korespondencji z adresem zameldowania to
    bezsens.