eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNiezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej › Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
  • Data: 2007-11-12 22:34:40
    Temat: Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisał w wiadomości
    news:fha66p$45u$1@inews.gazeta.pl...
    > Pczywiście pomijam sprzedawanie tego typu materiałów jako oryginał, bo
    > wtedy to jest oszustwo.
    >w photoshopie to sobie mozesz i teraz do woli generowac
    >w ten sposob to wszystkie bajki Manga musieliby zakazac.

    >i mysle ze w kraju ci nikt nic za to nie zrobi

    Nie powiesz mi, że pornomange może sobie kupić i oglądać 12latek?
    z ciekawostek, to jest jedna aktorka filmów przyrodniczych, która
    oszukała ze swoim wiekiem
    podczas rozpoczynania kariery, mówiąc że ma lat 18, mając 17. Dziś
    zdjęcia z początku jej przygód z branżą są zakazane, mimo że ta pani
    wciąż w niej działa i na pewno nie miałaby nic przeciwko ich
    upublicznianiu, dziwne co?