eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNiezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznejRe: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    Date: Mon, 12 Nov 2007 09:39:47 +0100
    Sender: j...@n...wsisiz.edu.pl

    wer wrote:

    > Jak przyjdą do Ciebie to mają dowody, a procesy karne wytacza się
    > osobom, a nie firmom. W ten sposób można unikać spraw związanych z
    > podatkami, pozwoleniami i tym podobnymi, ale nie spraw karnych za
    > konkretne przestępstwa. Jeśli zabijesz kogoś w Burkinia Faso, to jest to
    > też przestępstwo w Polsce, w związku z czym o ile Cię nie przekażą
    > tamtejszemu wymiarowi sprawiedliwości to będziesz miał proces o to w
    > Polsce.

    Chyba parę osób nie zrozumiało mojej intencji. Ja nie piszę o e-shopie
    gdzie można do koszyka wrzucić Uzi, paczkę Amfy, Hustlera w wydaniu
    "12-", kliknąć, zapłacić kartą kredytową i odebrać towar pocztą. Ja
    jedynie piszę o dostarczeniu platformy dla niezależnej informacji. Czy
    miałoby to być forum o faszyźmie, czy zwykły serwis aukcyjny gdzie można
    się wymienić dowolnym towarem lub usługą. Poza tym jeśli biznes będzie
    dobrze się kręcić to zamiast wracać do PL gdzie można trafić za kratki
    lepiej sobie kupić prywatną wyspę.