  • 51. Data: 2010-05-16 15:26:28
    Temat: Re: Niewinna
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:hse6s7$8fs$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > No właśnie o tym mówię.
    > Skoro drogowców nie stać na utrzymanie drogi, a kierowcy nie stać na jazdę
    > 10 km/h (20,30) a droga na nic innego nie pozwala, to dlaczego tylko on ma
    > ponosić konsekwencję, że go nie stać?

    Moment, o czym rozmawiacie? Instruktor pozwolił kobiecie, która oblała
    wcześniej egzamin praktyczny na PJ, rozwinąć NA LETNICH OPONACH na
    zaśnieżonej drodze prędkość >60 km/h. Przepraszam bardzo - dla mnie ten
    instruktor jest debilem w 100% odpowiedzialnym za to, co się stało.
    Wszystkie tłumaczenia pt. "były koleiny" można sobie w buty wsadzić.

    Jurand.

  • 52. Data: 2010-05-16 19:50:58
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 22:57:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Trzy lata temu byla podobna.

    Ale alibi kreowane w mediach jest przednie. Drogi (w sensie nawierzchni)
    nam zniknęły, ponieważ odwiedził nas Dziadek Mróz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 53. Data: 2010-05-16 20:36:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wcześniej egzamin praktyczny na PJ, rozwinąć NA LETNICH OPONACH na
    > zaśnieżonej drodze prędkość >60 km/h. Przepraszam bardzo - dla mnie ten

    Oczywiście racja, ale to już zupełnie inna kwestia, a rozmawialiśmy o tym co
    być powinno, tak ogólnie, totalnie w oderwaniu od tego konkretnego
    przypadku.