eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawaRe: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Date: Sat, 24 Jun 2017 22:00:46 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 47
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1w1rg0mf0x7rw$.15yz5zfcmnbzv$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <11nm48p2ycwsl$.194428099u71v$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1498341646 19580 79.173.35.121 (24 Jun 2017 22:00:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 22:00:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608728
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    >>> No mimo wszystko słabo jeśli nie potrafi stwierdzić dlaczego silnik
    >>> nie pracuje.
    >>> Bo owszem o ile diagnozowanie rzadkich chwilowych spadków mocy, może
    >>> być ciężkie choćby ze względu na niepowtarzalność, to zrozumienie
    >>> dlaczego silnik się nie uruchamia, powinno być do zrobienia.
    >>>
    >> Ale my wiemy dlaczego silnik sie nie uruchamia.
    >> Problemem jest brak paliwa w pompie wysokiego cisnienia.
    >> Nie wiadomo tylko dlaczego :) bo paliwo do pompy dochodzi, regulator
    >> na wejsciu do pompy został wymieniony, pompa sprawdzona a mimo to nie
    >> chodzi.
    >
    > To dalej trzeba sprawdzić co i w jaki sposób steruje tą pompą.
    > Najczęściej to są jakieś proste elektryczne sygnały których długość
    > określa czas napełniania wtryskiwaczy.
    > Jeśli sterowanie jest cyfrowe, to warto chociaż sprawdzić komputerem
    > czy deklarowany czas otwarcia wtryskiwaczy jest niezerowy.
    >
    > Jeśli pompa jest poprawnie sterowana, a nie daje paliwa - to problem
    > jest w pompie, one tak potrafią jakoś dość nagle paść.
    > Jak nie jest sterowana to trzeba szukać dalej.
    >
    > Czy ECU podczas kręcenia rozrusznikiem wie, że silnik się kręci?
    > Parametr obrotów silnika się zmienia? Może czujnik położenia wału?
    >
    Pompa została wyciągnieta i sprawdzona.
    Tak, na komputerze widac ze silnik sie kreci.
    Ponoc do sterownika na pompie dochodzi złe napiecie.

    >>> To tam już mam nadzieje że robi to ktoś na tyle ogarnięty, że zna
    >>> hasło "immobiliser"?
    >>>
    >> :)
    >
    > No ja tam już takich agentów widziałem, że się nie śmieję z takich
    > rzeczy ;)
    >
    Na problem z immo wskazałby pewnie komputer.
    A on wskazuje jednoznacznie - cisnienie na wejsciu do pompy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: