-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nieudana naprawa
Date: Sat, 24 Jun 2017 17:00:38 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 84
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<9...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<1w1rg0mf0x7rw$.15yz5zfcmnbzv$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1498323638 16178 79.173.35.121 (24 Jun 2017 17:00:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 17:00:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608676
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>>> Przyczyn może być kilka.
>>> Czasami gdzieś jak zdycha wiązka to będziesz miał jakieś
>>> "niedomagania" od czasu do czasu. Jak ktoś to przypadkiem ruszy, to
>>> albo się na chwilę naprawi, albo przestanie kontaktować zupełnie i
>>> auto zdechnie.
>>
>> Wiazka była wymieniana jakiśczas temu.
>
> No to może wtedy zostało popsute?
>
No ale od tego czasu pare km przejechałem i było ok.
>
>>> Niemożność zdiagnozowania przyczyny nieuruchamiania się silnika,
>>> która się doskonale reprodukuje, wskazuje raczej na to że
>>> poważniejszy problem jest z mechanikiem, niż samym samochodem.
>>>
>> :)
>> Problem polega na tym, ze ten mechanik "obsługuje nas" od lat.
>> I nigdy nie było zadnego kłopotu, zarówno pod wzgledem jakosci jak i
>> uczciwości.
>
> No tak często jest że ktoś kto jeszcze da radę podołać wymianie
> klocków hamulcowych czy wymianie oleju polegnie na kwestiach
> elektroniczno-silnikowych.
To akurat prawda i tu na pewno jest pewne ograniczenie.
>
>> No moze problem cenowy bo nigdy do tanich nie nalezał,zeby nie
>> powiedziec ze raczej do najdrozszych :)
>
> No mimo wszystko słabo jeśli nie potrafi stwierdzić dlaczego silnik
> nie pracuje.
> Bo owszem o ile diagnozowanie rzadkich chwilowych spadków mocy, może
> być ciężkie choćby ze względu na niepowtarzalność, to zrozumienie
> dlaczego silnik się nie uruchamia, powinno być do zrobienia.
>
Ale my wiemy dlaczego silnik sie nie uruchamia.
Problemem jest brak paliwa w pompie wysokiego cisnienia.
Nie wiadomo tylko dlaczego :) bo paliwo do pompy dochodzi, regulator na
wejsciu do pompy został wymieniony, pompa sprawdzona a mimo to nie chodzi.
>>> Wtedy będziesz wiedział czy ten pierwszy Ci to zepsuł nie
>>> naprawiając bazowego problemu utraty mocy, czy był przypadek, a może
>>> w ten sposób "znalazł" Ci prawdziwą przyczynę utraty mocy.
>>
>> No w sumie tez tak pomyslałem i na razie czekam na to czy wymiana ecu
>> pomoze.
>
> To tam już mam nadzieje że robi to ktoś na tyle ogarnięty, że zna
> hasło "immobiliser"?
>
:)
>
>>> P.S. jak się podejrzewa pompę w zbiorniku o utratę mocy, to zaczyna
>>> się od podłączenia manometru do przewodu paliwowego i sprawdzenia o
>>> co chodzi, a nie zaczyna się od wymiany pompy.
>>>
>> Stara pompa zaczeła dośc mocno hałasować, wiec postanowiłem wymienic.
>> Zalecało mi to 3 mechaników.
>
> Pompa mogła się kończyć swoją drogą, ale pytanie czy było to przyczyną
> jakiś innych problemów.
>
Możliwie ze masz racje, ze nie.
>> Co do cisnienia to stara dawała około 1atm, nowa daje nawet 8.
>
> Dość dziwne te ciśnienia podajesz.
> Tam jest jakiś układ z własnym regulatorem ciśnienia i pytanie czy
> pompa zapewniała tam minimalne potrzebne ciśnienie.
> Bo domyślam się że to jakieś pomary na zatkanym wylocie te 1 i 8atm.
>
Tego niestety nie wiem.
Ale tak jak mowiesz - byc moze to tylko zbieg okolicznosci i to nie pompa
była powodem kłopotów i z jakiegos powodu te kłopoty uwidoczniły się po jej
zmianie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
Bird Johnson
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.17 20:01 m4rkiz
- 24.06.17 20:09 Tomasz Pyra
- 24.06.17 20:33 Budzik
- 24.06.17 20:32 r...@k...pl
- 24.06.17 21:08 cef
- 24.06.17 22:33 Jarek
- 24.06.17 22:49 Tomasz Pyra
- 24.06.17 23:18 cef
- 25.06.17 00:00 Budzik
- 25.06.17 00:00 Budzik
- 25.06.17 00:00 Budzik
- 25.06.17 00:08 Zenek Kapelinder
- 25.06.17 02:00 Budzik
- 25.06.17 02:01 PiteR
- 25.06.17 02:26 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]