  • Data: 2021-06-27 23:42:21
    Temat: Re: Nietypowe łącze do telewizji
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. skoro TV ma wifi i obsługę netu to chyba żadnego urządzenia do niego
    > dołaczanego nie trzeba?
    > 2. kanały by się wybierało podając wbudowanej przeglądarce stosowny IP?

    Teoretycznie tak, ale jednak nie. Oprócz hardware musi być jeszcze soft,
    który potrafi odebrać taki strumień, rozpakować go i wyświetlić na
    ekranie. Branża telewizji programowej nie potrafi jeszcze powszechnie
    wdrożyć standardu rozsyłania telewizji prze Internet, który działałby
    analogicznie jak DVB-T i podobne. Pewne kroki w tym kierunku to HbbTV i
    IPTV.
    Co najdziwniejsze, takie rozwiązania są dostępne od producentów stacji
    czołowych IP i set-top-boxów.

    yabba