  • 1. Data: 2011-11-22 22:01:40
    Temat: Nietypowa zmaina łącza (na modem w Orange)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Przymierzam się do rezygnacji z kablówki internetowej. Zastanawiam się
    jak to by było gdybym w Orange zakupiła sobie modem na USB na internet.
    Ale mam router i bramkę internetową do połączeń telefonicznych we
    FreeConet. Czyli nie byłoby już możliwości korzystania ze mojego
    stacjonarnego telefonu przez bramkę internetową? Do routera wpina się
    kabel do LAN-u. Czyli nic z tego by nie wyszło? Nie zadzwonię, nie będę
    mogła korzystać z bramki?

    Animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 2. Data: 2011-11-22 22:13:09
    Temat: Re: Nietypowa zmaina łącza (na modem w Orange)
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał
    > Przymierzam się do rezygnacji z kablówki internetowej. Zastanawiam się jak
    > to by było gdybym w Orange zakupiła sobie modem na USB na internet.

    Kaja, ty nie kombinuj. W BestMallu zlikwidowali salon O., więc jak nie
    zadziała to dokąd będziesz z płaczem jeździć?

  • 3. Data: 2011-11-22 23:39:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-22 23:13, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał
    >
    > Kaja, ty nie kombinuj. W BestMallu zlikwidowali salon O., więc jak nie
    > zadziała to dokąd będziesz z płaczem jeździć?

    Tu chodzi o nie stracenie telefonu voip przez bramkę. Do salonu to na PL
    Konstytucji jeżdżę. Plis o dopowiedź na temat.

    animka

  • 4. Data: 2011-11-23 08:53:34
    Od: Radosław Saniewski <s...@r...com.pl>

    W dniu 22.11.2011 23:01, Animka pisze:
> [...]
    > stacjonarnego telefonu przez bramkę internetową? Do routera wpina się
    > kabel do LAN-u. Czyli nic z tego by nie wyszło? Nie zadzwonię, nie będę

    Np.:
    http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja
    /routery/pentagram_cerberus_3g_dsl_wi_fi_802_11n_p_6
    367

    --
    pzdr,
    Radziel

  • 5. Data: 2011-11-23 13:04:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-23 09:53, Radosław Saniewski pisze:
    > Np.:
    > http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja
    /routery/pentagram_cerberus_3g_dsl_wi_fi_802_11n_p_6
    367

    Dzięki. Mam już router Pentagram 6361. Czy da się to jakoś ustawić, zeby
    mi dzwonił telefon stacjonarny voip? Teraz mam kabel z kablówki. Chcę
    kupić w Orange modem (na USB) na internet i z kablówki zrezygnować.

    animka

  • 6. Data: 2011-11-23 17:58:28
    Od: Radosław Saniewski <s...@r...com.pl>

    W dniu 23.11.2011 14:04, Animka pisze:
> [...]
    > mi dzwonił telefon stacjonarny voip? Teraz mam kabel z kablówki. Chcę
    > kupić w Orange modem (na USB) na internet i z kablówki zrezygnować.

    6361 nie da się tak ustawić, bo do niego nie wepniesz modemu przez USB.
    A do 6367 tak.

    Modem wpinasz do 6367. Do niego też podłączasz telefon VOIP przez
    skrętkę, a komputer przez wifi. Inna opcja: Do 6367 podpinasz modem oraz
    6361, a dopiero do niego VOIP i komputery przez kabel lub wifi.

    Zapewne oprócz 6367 są podobne rzeczy innych producentów, ale nie będę
    za Ciebie szukał :-)

    --
    pzdr,
    Radziel

  • 7. Data: 2011-11-24 04:15:32
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 14:04:38 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    naskrobał przy słoiku:

> [...]

    zeby
    > mi dzwonił telefon stacjonarny voip? Teraz mam kabel z kablówki.

    Musisz mieć bramkę voip, do której podłączysz telefony stacjonarne.
    Ten router nie ma takiej funkcji.

    --
    AL