eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.Re: Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
  • Data: 2012-08-28 17:12:22
    Temat: Re: Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-28 15:19, Michoo pisze:
    > Ale zauważyłeś, że rzeczony poseł przyznał się do spowodowania kolizji?
    > Co tu zostało do ustalania?

    Załóżmy taki scenariusz z życia wzięty.
    Auto przestawił 20m dalej za przejście dla pieszych przed przyjazdem
    policji i karetki. Policji przyznał sie do potrącenia (na pasach),
    świadków nie ma jak to w życiu. Kto chce bujać się po sądach (osobiście
    tego doświadczyłem oraz fałszywych zeznań policjantów). Z reszta
    przyznał się więc nikt nie szuka świadków. Kobieta jest w szpitalu i po
    badaniach diagnoza że ma uszkodzony jakiś organ wewnętrzny. Pobyt w
    szpitali powyżej 7 dni i zaczyna dla sprawczy robić się ciepło. Zmienia
    zeznania (wolno mu bo pierwsze zaznania składał gdy był w szoku) na
    potrącenie kobiety kilka metrów za przejściem dla pieszych bo wbiegła na
    jezdnię.
    --
    Krzysiek