  • 31. Data: 2016-06-29 12:58:24
    Temat: Re: Nieszczelna klimatyzacja, jaki warsztat wawa?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > i ile biorą za taką usługę?

    Nie mam pojęcia.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]

  • 32. Data: 2016-07-01 20:05:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > i ile biorą za taką usługę?

    Prawidłowe pytanie brzmi, ile jesteś w stanie dać za to aby klimatyzacja
    ponownie działała? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2016-07-01 23:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Prawidłowe pytanie brzmi, ile jesteś w stanie dać za to aby klimatyzacja
    > ponownie działała? ;-)

    W sensie ze cena zalezy od zasobnosci portfela usługobiorcy?

  • 34. Data: 2016-07-03 16:28:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > W sensie ze cena zalezy od zasobnosci portfela usługobiorcy?

    W sensie, że jak coś Cię wkurza codziennie (vide np. jazda w upale i
    smród spod pach), to tą klimatyzację w końcu naprawisz, niezależnie od ceny.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2016-07-03 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > W sensie, że jak coś Cię wkurza codziennie (vide np. jazda w upale i
    > smród spod pach), to tą klimatyzację w końcu naprawisz, niezależnie od
    > ceny.

    Chybazetak... :)

  • 36. Data: 2016-07-11 23:49:12
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 07:24:47 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:

    > Euro-Klima nie jest w Opaczy tylko w Warszawie ;P
    > Ja u nich regenereowałem sprężrakę. Niestety, ich zabieg pomógł na
    > półtora roku.

    W zeszlym roku postawili diagnoze: wymiana chlodnicy. Po 4 miesiacach znow bez
    chlodzenia.
    Nie polecam bo drogo i malo solidnie.
    --
    Dman-666