  • 21. Data: 2016-06-11 01:22:23
    Temat: Re: Nieszczelna klimatyzacja, jaki warsztat wawa?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > Nie. byłem, patrzyłem i też nie byłem w stanie. Mgiełka unosiła się nad
    > silnikiem, tyle było widać.

    > Z jednej strony masz rację i trochę czułem brak atencji, z drugiej co
    > miał robić? Tak jak ja przez 20 min patrzyć na odliczanie na ekranie? :)

    A jak już nabił klimę to zaczęła chłodzić?

    > Tak, a gruper za 40 zł za nabicie i sprawdzenie szczelności jest
    > najtańszym rozwiązaniem by odrzucić jeden z powodów (skończył się
    > czynnik) i mieć przy odrobinie szczęścia działającą klimę.

    No to już wiesz czemu mechanik Cię olał - trudno aby za 40zł naprawił Ci
    klimę.

    Dobrze że Groupona wspomniałeś - dużo się teraz wyjaśniło. :-)

    Ps - grouper to taka fajna drapieżna rybka :-)

  • 22. Data: 2016-06-11 02:37:41
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 01:17, Pszemol pisze:

    > Opisz może ciut dokladniej tą mgielkę.
    > Czy napewno uchodziła z komory silnika?
    > Nie z wylotów wentylacji w kabinie?

    Na 100% z okolic silnika. Głównie z przedniej-lewej części (tam było
    jedno przyłącze Machiny, ale raczej nie z samego zaworu Machiny) ale
    także z przodu (Skraplacz? Osuszacz?).

    Panowie świecili latarkami szukając źródła ale nie dali rady. Sam
    patrzyłem także i także nie potrafiłem znaleźć źródła mgiełki.

    > A jeśli z komory silnika, to z której części?

    lewy przód i przedni przód.

    > Z przodu, od strony chłodnicy?

    Także

    > Czy z tyłu, przy kabinie?

    Tutaj było czysto.

    > A może z miejsca gdzie się wpięli ze swoimi przewodami do Twojej
    > instalacji?

    Z okolic, ale akurat w focusie oba zawory są wysoko i byłoby widać gdyby
    to z nich przeciekało.

    > W domowych warunkach, bez pompy próżniowej, wagi, nie zrobisz tego
    > porządnie.
    > Wiele ludzi z uchodzącym gazem po prostu dodaje go na pałę, traktując klimę
    > jak oponę ktora co jakiś czas trzeba dopompować.

    Łeee... przy tych cenach na gruponach-erach to szkoda zachodu :)

  • 23. Data: 2016-06-11 02:43:17
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 01:22, Pszemol pisze:

    > A jak już nabił klimę to zaczęła chłodzić?

    A widzisz. Tak się zirytowałem przeciekiem, ze zapomniałem uruchomić
    klimatyzację by sprawdzić czy sprężarka chodzi :( Mea Culpa :(

    Ogólnie zaczęło "parować" to włączyli ssanie i nie zdążyłem uruchomić klimy.

    > No to już wiesz czemu mechanik Cię olał - trudno aby za 40zł naprawił Ci
    > klimę.

    Olał nie olał. Odessali to co próbowali wpuścić do samochodu i zaprosili
    za tydzień gdy będą mieli czynnik to testów szczelności (podejrzewam, że
    chodzi o ten UV).

    > Dobrze że Groupona wspomniałeś - dużo się teraz wyjaśniło. :-)
    > Ps - grouper to taka fajna drapieżna rybka :-)

    Ale ja kupiłem Grupera a nie Gruopona...

  • 24. Data: 2016-06-14 12:11:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > sprawdziła szczelność i wszystko było wg niej ok :/ Ech... Polecicie
    > jakiś warsztat w okolicach Włochy, Opacz, Ursus gdzie sprawdziliby gdzie
    > jest wyciek i naprawili to? Oczywiście duże znaczenie ma tu cena :(

    Trochę dalej, ale polecam - jest taki mały warsztacik przy Puławskiej,
    między Baletową i Gajdy (nie pamiętam dokładnie adresu, taki znak Texaco
    Oil tam jest). Najpierw nabijają azotem i pryskają jakimś szprejem, który
    przy kontakcie z azotem się pieni, jak to nic nie pokaże to dopiero mogą
    nabić czynnikiem z barwnikiem, który jak czynnik wylezie, zabarwi miejsce
    wycieku na (chyba) jasnozielono.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]

  • 25. Data: 2016-06-15 07:24:53
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 10 Jun 2016 08:33:13 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ja robiłem w Euro Klima S.C. w Opaczy ->
    >https://goo.gl/maps/hWTi9UjCRUA2

    Euro-Klima nie jest w Opaczy tylko w Warszawie ;P
    Ja u nich regenereowałem sprężrakę. Niestety, ich zabieg pomógł na
    półtora roku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 26. Data: 2016-06-15 07:25:41
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 10 Jun 2016 08:33:13 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Obsługa
    >trochę szorstka, ale da się przeżyć. ;)

    "Szorstka" to delikatnie ujęte. Oni nawet nie chcą do końca wysłuchać
    tego, co klient ma do powiedzenia.

  • 27. Data: 2016-06-15 23:27:53
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 07:25, j...@i...pl pisze:

    > "Szorstka" to delikatnie ujęte. Oni nawet nie chcą do końca wysłuchać
    > tego, co klient ma do powiedzenia.

    Nie brzmi to za dobrze :/

  • 28. Data: 2016-06-15 23:28:27
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 12:11, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > nabić czynnikiem z barwnikiem, który jak czynnik wylezie, zabarwi miejsce

    i ile biorą za taką usługę?

  • 29. Data: 2016-06-16 07:32:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 23:27, PlaMa pisze:

    > Nie brzmi to za dobrze :/

    Po prostu znają się na robocie ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 30. Data: 2016-06-19 20:17:22
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Ursus - Regulska rów Piastowskiej.

    Starzy "klimiarze" w przeciwności do wyrastających teraz jak grzyby po deszczu
    serwisów, co to kupią tą cudowną maszynę i udają, że się znają.