  • 1. Data: 2014-10-14 00:09:08
    Temat: Nieśmiertelność Castora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zainstalowałem jakąś aplikację z muzyczkami i tapetami, po czym
    ją skasowałem wraz z plikami i katalogami. W efekcie mogę wybrać
    dla różnych dzwonków/powiadomień/SMSów/itp. albo domyślny dźwięk
    (czyli Castor.ogg), albo nic -- i to nic jest nadzieją. ;)

    Oczywiście zainstalowanie ponowne tej aplikacji nie naprawiło sytuacji.

    Telefon nie był zrootowany.
    Nie wiem, co zostało skasowane, więc nie
    wiem, co można by było wgrać -- i gdzie.

    Próby szukania pliku podobnego do Castor.ogg nie dały rezultatu.
    Zapewne jest w katalogach, do których nie mam dostępu.

    Castor.ogg to dźwięk, który uszkodził mi słuch.

    Zrestartowanie telefonu i dobudowanie wszystkiego może
    potrwać ze sto godzin -- mam mało czasu.

    Mogę ustawić wszędzie ciszę i indywidualnie każdemu numerowi
    telefonu przydzielić jakiś konkretny dźwięk -- ale to też by
    trwało.

    -=-

    Czy ktoś ma pomysł na uratowanie sytuacji tanim kosztem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-14 05:15:13
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1hiib$br5$...@n...news.atman.pl

    > Czy ktoś ma pomysł na uratowanie sytuacji tanim kosztem?

    Zapdejtowałem i zresetowałem.

    I cieszę się niezmiernie, gdyż mam masę preinstalowanych (bardzo użytecznych_inaczej)
    aplikacji, dzięki którym miejsce na ,,pamięci wewnętrznej'' zmniejszyło się jedynie
    o jakieś 350 MB. :) Kolejna wersja jest kolorowa -- tam, gdzie nie potrzeba kolorów
    i niebiesko-niebieska tam, gdzie kolory by przydały się. :)

    Ale najważniejsze, że mam dzwonki różne...

    Apdejt był łatwy -- z WXP nie poszło, bo apdejter uważał,
    że mam podłączone dwa Monstery, nie jeden. Z W7S poszło.

    Nie mam mowy o instalowaniu masy aplikacji -- po prostu nie ma już miejsca. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-10-14 20:26:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1i4g4$up9$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > o jakieś 350 MB. :) Kolejna wersja jest kolorowa -- tam, gdzie nie potrzeba kolorów
    > i niebiesko-niebieska tam, gdzie kolory by przydały się. :)

    Nie wiem, w jakim celu te aplikacje zaśmiecają ,,pamięć wewnętrzna'',
    skoro ich świeższe wersje są w sklepie. Zajmują około 190 MB -- i rzecz
    jasna nie można ich skasować bez [d?]rootowania. Można co najwyżej nie
    korzystać z nich (jakoś to nazywa się -- dezaktywacją?) i można
    odinstalować aktualizacje -- co uczyniłem.

    Ta pamięć wewnętrzna wcześniej miała ponad 1.1 GB, teraz ma 827.1 MB.
    Mowy nie ma o instalacji choćby połowy aplikacji, które miałem przed apdejtem.

    > Ale najważniejsze, że mam dzwonki różne...

    > Apdejt był łatwy -- z WXP nie poszło, bo apdejter uważał,

    Aby było śmieszniej -- podłączenie Monstera drutem USB do laptopa
    sprawiało, że slot SD w laptopie (WXP) stawał się niewidoczny
    i żadne zaklęcia (szukanie softowe sprzętu) nie chciały tego
    odmienić -- jakby slot stawał się uszkodzony fizycznie.

    Potrzebny był start laptopa z tego właśnie slotu. Inne zaklęcia
    nie pomagały. W celu sprawdzenia, czy problem jest sprzętowy czy
    tylko sofotowy -- przebootowałem laptop z innej partycji systemowej
    i uznałem, że problem jest softowy, ale uznałem, też że straciłem
    kolejną partycję systemową, w miejsce której wgrałem kopię, która
    okazała się być uszkodzoną. :) Takim sposobem została mi jeszcze
    jedna zapasowa kopia. :) (lubię mieć zapas -- tym razem okazało
    się, że 4 na jednym dysku to nie za wiele)

    > że mam podłączone dwa Monstery, nie jeden. Z W7S poszło.

    Tu problemów nie było. Od czasu do czasu okazuje się, że W7S przydaje się. :)

    -=-

    Teraz żmudnie ,,aktualizuję'' ustawienia różnych aplikacji -- choćby bankowych...
    Nie wiem, czy dźwięk VoIPowego rozmówcy słychać w przednim głośniku -- nie
    uruchomiłem jeszcze żadnego konta VoIPowego na tym telefonie.

    --

    Ogólnie Monster to jakaś kara Boża -- nie wiem jeszcze, za jakie grzechy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-10-15 01:42:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1jpt6$pd1$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem, czy dźwięk VoIPowego rozmówcy słychać w przednim głośniku -- nie
    uruchomiłem jeszcze żadnego konta VoIPowego na tym
    > telefonie.

    Słychać poprawnie -- z przodu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-10-15 13:03:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" m1jpt6$pd1$...@n...news.atman.pl

    > Słychać poprawnie -- z przodu.

    Czyli wygląda na to że ten Castor schrzanił Ci bestię?

  • 6. Data: 2014-10-15 20:13:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 543e5461$0$3157$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli wygląda na to że ten Castor schrzanił Ci bestię?

    Raczej -- ucho, nie bestię.

    -=-

    Na pocieszenie ;) dodam, że VoIP czasami straszliwie
    charczy -- nie wiem, dlaczego, ale wystarczy ;)
    zrestartować telefon, aby nie było charczenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-10-16 12:08:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > charczy -- nie wiem, dlaczego, ale wystarczy ;)
    > zrestartować telefon, aby nie było charczenia.

    A dźwięk z głośnika nie z tego co powinien? A to częste zawieszanie i
    pożeranie zasobów baterii? Przecież tylu użytkowników chwali Monster, a
    u Ciebie on wydaje się być najgorszym na rynku telefonem.

  • 8. Data: 2014-10-16 12:43:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 543f9928$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > A dźwięk z głośnika nie z tego co powinien?

    Właśnie przez to zostało rozwalone moje ucho.

    > A to częste zawieszanie

    Zawiesza się jedynie aparat fotograficzny.
    Telefon często restartuje się samoczynnie.
    (może teraz będzie inaczej; Overmax nie restartuje się)

    > i pożeranie zasobów baterii?

    Jest ciepły i raczej wymaga codziennego ładowania.
    Jeśli ktoś używa tego telefonu tylko jako telefonu komórkowego
    i nie włoży karty Aero2 -- zapewnę cieszyć się będzie długim
    czasem życia akumulatora, ale po co wówczas kupować takie coś?

    > Przecież tylu użytkowników chwali Monster,
    > a u Ciebie on wydaje się być najgorszym na rynku telefonem.

    Dla mnie to najgorszy zakup życia.
    Wielu zauważyło w necie, że zły telefon -- nawet podałem
    dwa linki do stron ,,stowarzyszeń anty-Monsterowych''.

    IMO chwalą lub chwalili:

    - nieświadomi
    - ci, którzy tylko o nim czytali lub słuchali
    - ci, którzy go sprzedawali

    Natomiast można zauważyć, że jest wytrzymały -- upadek z roweru.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-17 02:00:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1mdi9$le4$...@n...news.atman.pl

    > Na pocieszenie ;) dodam, że VoIP czasami straszliwie
    > charczy -- nie wiem, dlaczego, ale wystarczy ;)
    > zrestartować telefon, aby nie było charczenia.

    Raczej nie warto próbować VoIPa bez restartowania telefonu. :)
    Ale po restarcie -- OK. Niestety nie wiem, jak długo.

    Na apdejcie Monster zyskał_inaczej pod względem dwubiegunowości
    jasności wyświetlacza. Przed apdejtem jasność wyświetlacza zmieniała
    się płynnie tak, że tego nie było widać. Teraz jasność wyświetlacza
    zmienia się skokowo tak, że albo wyświetlacz jest za jasny, albo za
    ciemny...

    Z Overmaxem nie ma tego problemu -- zwykle (prawie zawsze) świeci na maksa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-10-17 13:02:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 543f9928$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > Właśnie przez to zostało rozwalone moje ucho.

    Ale nastąpiło to dopiero wtedy gdy Castor był zainstalowany?

    > Zawiesza się jedynie aparat fotograficzny.
    > Telefon często restartuje się samoczynnie.
    > (może teraz będzie inaczej; Overmax nie restartuje się)

    No właśnie - być może w Monsterze jakieś doinstalowane aplikacje
    powodowaqły te resety...

> [...]
    > i nie włoży karty Aero2 -- zapewnę cieszyć się będzie długim
    > czasem życia akumulatora, ale po co wówczas kupować takie coś?

    Czyli u Ciebie nie ma żadnego zysku z tej baterii która jest tak
    chwalona przez użytkowników Bestii. Ot taki zwykły przeciętniak o
    pojemności 1800 a nie takie monstrum jak w Monsterze. No bo chyba nie
    powiesz że w z twoim stylem używania telefon z baterią o pojemności
    1800 musiałbyś ładować 4 razy dziennie?

> [...]
    > - ci, którzy go sprzedawali
    >
    > Natomiast można zauważyć, że jest wytrzymały -- upadek z roweru.

    No zobaczymy jak się będzie sprawował po tym powrocie do ustawień
    fabrycznych... W odróżnieni od Ciebie widzę w necie zdecydawaną
    większość użytkowników która chwali ten telefon, i nie sądzę żeby w tym
    mieli jakiś określony cel.