  • 11. Data: 2013-04-28 23:59:43
    Temat: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 23:44:21 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

    > To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą
    > skraju maski...

    > Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na
    > myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru)
    > - dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania
    > wycieraczek podczas opadów marznącego deszczu.

    mamy w firmie kilkaset fordów i nie widziałem, żeby niedziałające grzanie
    przedniej szyby było zauważalnym problemem. Faktem jest, że powoduje
    spływanie wody, która zamarza na wycieraczkach i to już wkurza. Ale
    sumarycznie to fajny patent jest

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-04-29 00:01:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > A może uda się Wam nie przekonać do innej marki :)

    http://allegro.pl/lancer-x-navi-bixenon-skora-serwis
    -aso-lpg-i3178301047.html
    http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-1-8-16v-sportbac
    k-C27288172.html

    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2013-04-29 00:07:47
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

> [...]
    > przedniej szyby było zauważalnym problemem. Faktem jest, że powoduje
    > spływanie wody, która zamarza na wycieraczkach i to już wkurza. Ale

    jezdzilem takim pare lat ... brakuje teraz mocno w zimie. zwlaszcza jak
    napada marznący deszcz, ktory zamarznie na dobre na szybie.

    @

  • 14. Data: 2013-04-29 00:15:00
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości:

    > http://allegro.pl/lancer-x-navi-bixenon-skora-serwis
    -aso-lpg-i3178301047.html
    > http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-1-8-16v-sportbac
    k-C27288172.html

    Siedziałeś w środku ?
    Te plastiki to padlina. Ale to już niestety standard nowych autach robionych
    z kupo-litu.

    Pozdr.
    +

    --
    Bugatti

  • 15. Data: 2013-04-29 00:36:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Minusów Ci nie podam do twoich propozycji, bo każdy egzemplarz używany
    > będzie miał swój indywidualny minus.

    To niestety wiem - przeglądając luźno przez ostatni rok ogłoszenia,
    doszedłem do wniosku, że stałem się zwyczajnie wybredny, a może tylko
    odrobinę bardziej świadomy. :)

    > Mogę ci tylko doradzić to żebyś nie kupował czegoś co 3 RAZY nie
    > sprawdzisz i nie przekalkulujesz.
    > Nie napalaj się na konkretny model (w sumie podałeś kilka więc raczej nie
    > ślinisz się do jednego).

    Podałem kilka, bo byłem "napalony" na konkretną markę i ceny oraz badziew,
    jaki próbuje się wcisnąć w ogłoszeniach mnie totalnie zniechęciły. Czekanie
    na "okazję" się nie sprawdziło, a zakładany budżet w przypadku egzemplarza
    godnego uwagi, niebezpiecznie się podwajał. Doszedłem do wniosku, że
    <wszyscy> handlarze nadużywają słowa "bezwypadkowy", a niektórzy wręcz nie
    pamiętają, która strona była malowana i po jakiej "kolizji".
    Wiem, że w tym chorym kraju każdy każdego próbuje wydupczyć, ale gdzieś musi
    być jakaś granica. Dochodzę do wniosku, że takich dinozaurów jak ja
    uważających, że klientowi należy się chociaż odrobina uczciwości pozostało
    już niewielu.

    > *Dobra* diagnostyka auta (silnika) to klucz to całej idei kupowania fury.

    Niestety to jest uwarunkowane umiejętnościami mechaników z pobliskiego, do
    miejsca sprzedaży ASO konkretnej marki. Jak trafię egzemplarz, który mi
    będzie odpowiadał wizualnie, to wizyta w ASO będzie obowiązkowa.
    Z komentarzy na forach wnioskuję, że różnie jednak bywa z tymi
    umiejętnościami i wiedzą mechaników. Dlatego staram się poznać wszystkie
    bolączki danej marki, żeby choć wiedzieć, o co zapytać w serwisie.

    > A do listy dopisz koniecznie Volvo S60. Za 30 tys zł kupisz w porównaniu w
    > twoimi propozycjami mega wspaniałe auto i zajfajnym wyposażeniem do
    > 2007-8.. Gama silników ogromna. Jedynie co trzeba omijać to skrzynie
    > autmatyczne i porządnie sprawdzić zawieszenie Four-C (naprawa kosztuje 8 -
    > 10 tys zł). Wnętrze, wyposażenie Volvo bije na łeb twoje propozycje.

    A S60 występowało w kombi? Ten warunek niestety nie podlega (przynajmniej
    chwilowo) dyskusji z małżowiną :)
    V60 owszem, też ładne z zewnątrz, ale... nie stać mnie na rocznik >=2011
    Ładny z zewnątrz, ale ja jakiś dziwny jestem i stylistyka wnętrza mi się
    zwyczajnie nie podoba. Jak mam patrzeć na konsolę centralną i kierownicę
    przez kolejne lata, to wolę odpuścić.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 16. Data: 2013-04-29 00:46:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    -aso-lpg-i3178301047.html
    k-C27288172.html

    > Siedziałeś w środku ?
    > Te plastiki to padlina. Ale to już niestety standard nowych autach
    > robionych z kupo-litu.

    To prawda, choćby w porównaniu z corollą sprzed trzynastu lat. Ale
    dokładnie takie same są w nowej corolli, a w aurisie czy i30 są jeszcze
    gorsze.
    Na poieszenie - w evo są takie same ;-)
    Wiekszym problemem jednakże jest lakier, w porównaniu z nim plastiki to
    mały pikuś. Ale u konkurencji podobnie.
    No i siedzę w nim codziennie, od czterech lat z hakiem. Na korzyść -
    bardzo dobre wyposażenie za rozsądną cenę, trakcja, bezawaryjność.
    Plastiki, siedzenia i lakier to najczęściej wymieniane minusy, ale to
    akurat do przeżycia.
    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2013-04-29 01:00:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    -aso-lpg-i3178301047.html
    k-C27288172.html

    Miałem liftbacka - fajna sprawa - po rozłożeniu siedzeń i zdjęciu półki dało
    się zmieścić nie rozłożony rower do środka.
    Ale teraz niestety podejście pragmatyczne - kombiiiiiii :)

> [...]

    > Na poieszenie - w evo są takie same ;-)
    > Wiekszym problemem jednakże jest lakier, w porównaniu z nim plastiki to

    To nie specjalnie jest pocieszające, że wszędzie główną rolę grają
    księgowi...

> [...]
    > bardzo dobre wyposażenie za rozsądną cenę, trakcja, bezawaryjność.
    > Plastiki, siedzenia i lakier to najczęściej wymieniane minusy, ale to

    Marki jakoś do tej pory nie prześwietlałem, a może warto się zastanowić. Co
    do plastików, jeżeli są dobrze dopasowane i nie skrzypią oraz nie łuszczą
    się po 5 tysiącach przejechanych kilometrów, to są do zniesienia.
    Oczywiście auto nie może składać się z samych plastików, bo nie tędy droga -
    dlatego jakoś tak nie mogłem przemóc się w kierunku dwóch konkurentów z
    Półwyspu Koreańskiego, choć może ulegam stereotypom.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 18. Data: 2013-04-29 06:49:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > półki dało się zmieścić nie rozłożony rower do środka.
    > Ale teraz niestety podejście pragmatyczne - kombiiiiiii :)

    Wersja sportback to prawie kombi ;-)

    > To nie specjalnie jest pocieszające, że wszędzie główną rolę grają
    > księgowi...

    Niestety...

> [...]
    > droga - dlatego jakoś tak nie mogłem przemóc się w kierunku dwóch
    > konkurentów z Półwyspu Koreańskiego, choć może ulegam stereotypom.

    Wybierz się na jazdę próbną. Nic nie trzeszczy, nie łuszczy siię i nie
    skrzypi. Design deski jest bardzo dobry - prosta i ergonomiczna.
    Estetycznie nie robi najlepszego wrażenia, ale jest lepsza niż wygląda,
    choć to oczywiście rzecz gustu.

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2013-04-29 12:34:17
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Wiesz, mam podobny problem, ale mam 30k do wydania..
    Po prostu to, co jest na rynku, wola o pomste do nieba...
    Tluczone, bite, sparane, skladaki..:(
    Do tego 99% to padaki z niemiec, znane silniki VW 2.0, czyli wymiama
    pompowtryskow i siadajace bloki silnika..
    Hondy tez szukalem, ale cena powala..i malo sztuk na rynku.
    Zastanawiam sie juz nad jakims audi, 2004-2005 ale sa przereklamowane i
    strasznie drogie..
    I co tutaj kupic?

  • 20. Data: 2013-04-29 12:35:38
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Wiesz, mam podobny problem, ale mam 30k do wydania..
    Po prostu to, co jest na rynku, wola o pomste do nieba...
    Tluczone, bite, spawane, skladaki..:(
[...]
    Wybor maly, eny wielkie i nie wierz w to co masz na liczniku, nigdy.
    Wazny stan techniczny..

    I co tutaj kupic?